سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26431
|
07:08 - 1396/02/14
نسخه چاپی

با تشکیل ستاد "اصلاح طلبان واقعی"؛

جنگ قدرت در دره شهر بالا گرفت/ بایکوت ستاد مرکزی روحانی توسط اصلاح طلبان

جنگ قدرت در دره شهر بالا گرفت/ بایکوت ستاد مرکزی روحانی توسط اصلاح طلبان
این روزها "حسن روحانی" به دلیل حواشی پیش آمده در ستادها انتخاباتیش به شدت تحت فشار است، سهم خواهی اصلاح طلبان از وی باعث شده ستاد وی به ستاد جنگ قدرت تبدیل شود.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازسیمره خبر، در چند روز گذشته بحث انتخاب رییس ستاد روحانی و حواشی افتتاح آن در دره شهر به اختلاف شدیدی بین اصلاح طلبان این شهرستان تبدیل شده است.

این اختلاف به حدی بالا گرفت که برای تعیین این مسئولیت شورای حکمیت اصلاح طلبان دره شهر تشکیل و سر انجام با نارضایتی دو قطب قدرت دیگر در این شهرستان "حسینعلی زینی وند" بعنوان رییس ستاد روحانی انتخاب شد.

ما این پایان کار نبود، استقبال سرد مردم و نیز غیبت نیروهای شاخص اصلاح طلب در این مراسم افتتاحیه ستاد روحانی در دره شهر با حضور جلال میرزایی رییس مرکزی ستاد استان ایلام باعث شد، برای پر شدن سالن مراسم افتتاحیه مسئولان این ستاد دست به دامان برخی کاندیداهای شورای شهر و صد البته نیروهای برخی ادارات شوند.

همین مسئله در کنار حضور سالهای قبل اعضای این ستاد در ستاد محسن رضایی و تقسیم کمیته ها به اقوام و اشنایان به دستمایه ای برای دو طیف دیگر اصلاح طلبان مخالف با رییس و اعضای این ستاد در شهرستان تبدیل شد ، بطوریکه با روشن شدن آتش زیر خاکستر انها نیز در یک ائتلاف سیاسی  بااعزام نیروهای خود به مرکز کشور خواستار راه اندازی یک ستاد دیگر در این شهرستان شدند.

سر انجام بعد از کش و قوسهای فراوان و موافقت "محمد شریعتمداری" ابلاغ یک ستاد دیگر به نام ستاد اعتدال و توسعه در شهرستان به ریاست "ایرج عیدیان" زده شد تا این ستاد با شعار"اصلاح طلبان واقعی " و بایکوت ستاد قبلی از عصر امروز فعالیت خود را اغاز کند.

در حالی که این روزها "حسن روحانی" به دلیل عدم موفقیت در رفع مشکلات کشور و نیز حواشی پیش آمده در ستادها انتخاباتی خود به شدت تحت فشار است، درگیری قدرت و نیز سهم خواهی اصلاح طلبان از وی باعث شده ستادهای وی به جای اتاق فکر به ستاد جنگ قدرت تبدیل شود.

البته مردم دره شهر نیز با اگاهی کامل از این قضیه و تجربه سالهای قبل با حضور کمرنگ خود در این ستادها اعتراض خود را کاملا نشان داده اند.

 

پایان پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد