سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26410
|
14:08 - 1396/02/12
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

توهین به ارزش‌ها یک جریان ضدانقلابی است/ دفاع از منافقین شایسته یک ایرانی نیست

توهین به ارزش‌ها یک جریان ضدانقلابی است/ دفاع از منافقین شایسته یک ایرانی نیست
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع)گفت: کسانی که از منافقین حمایت می‌کنند تکلیف قانون با این‌ها مشخص است و اگر خود را جزو منافقین نمی‌دانند، پس چرا از آنان دفاع می‌کنند.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام "محمدرضا عباسی"، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، صبح امروز (12 اردیبهشت) در نشست خبری به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار کرد: شهید مطهری شهید راه دفاع از اسلامی ناب و مبارزه با التقاط بود.

وی، بابیان اینکه همان گروهی که شهید مطهری را به شهادت رساندند، افکار التقاطی داشتند، ابراز کرد: برداشت آنان از اسلام، برداشتی التقاطی بود و در سال‌های قبل از انقلاب و در این راستا، استاد شهید مطهری از طریق نوشتن کتاب‌هایی مانند اصول فلسفه و روش رئالیسم، در راستای مبارزه با اندیشه‌های کمونیسم و مارکسیسم، خط بطلانی بر اندیشه مارکسیستی و کمونیستی کشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گفت: امروز هم این بحث التقاط در جامعه مطرح است، عالمان دینی از حریم دین، قرآن و سنت دفاع می‌کنند و باید از بر اساس آیات قرآن کریم از مرزهای دین و دین‌داری پاسداری دفاع و دیده‌بانی شود این‌جوری نشود که به‌واسطه بحث‌های سیاسی و انتخاباتی، اصول و ارزش‌های دینی را زیر سؤال ببرند.

حجت‌الاسلام عباسی، با اشاره به اینکه تمام افتخار استان ایلام این بوده استانی یکدست شیعه و ولایتمدار است، ابراز کرد: این‌گونه سخنان و بحث‌ها را مطرح کردن و توهین به ارزش‌ها، جز خسران اخروی و دنیوی برای گوینده، ثمری ندارد.

وی، بیان کرد: به نظر می‌رسد که این‌گونه موضع‌گیری و بحث‌ها را مطرح کردن، یک جریانی است که به بهانه بحث‌های و جریانات سیاسی و انتخاباتی، امام راحل بنیان‌گذار نظام و انقلاب اسلامی را زیر سؤال می‌برند، منافقین را تطهیر می‌کنند و از لکه ننگ مزدوری صدام و رژیم بعث و آمریکای جنایتکار و اسرائیل تبرئه می‌کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بابیان اینکه، 17 هزار ایرانی طبق آمار رسمی در دهه 60 به بعد به دست منافقین به شهادت رسیده‌اند، افزود: منافقین رسواتر از این هستند که عده‌ای در داخل کشور از آنان حمایت کنند، امام راحل فرمود که منافقین از کفار بدترند.

حجت‌الاسلام عباسی، گفت: آیا کسانی که از منافقین حمایت می‌کنند خودشان را جزو سازمان منافقین می‌دانند، اگر جزو سازمان منافقین می‌دانند تکلیف قانون با این‌ها مشخص است و اگر خود را جزو منافقین نمی‌دانند، پس چرا از آنان دفاع می‌کنند، دفاع از منافقین شایسته یک ایرانی نیست.

وی، با اشاره به اینکه امروز نیز شاهد هستیم که به اسم اسلام، افکار سکولار و مارکسیستی را وارد جامعه کرده و احیا می‌کنند، اظهار کرد: این التقاط است وظیفه همه مسلمانان است که از مرزهای دین پاسداری کنند، شهید مطهری، شهید راه مبارزه با افکار التقاطی است و مردم باید اسلام ناب را از عالمان دینی بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، یادآور شد: در سراسر کتاب‌های شهید مطهری، اسلام ناب موج می‌زند و حضرت امام راحل فرمود کتاب‌های شهید مطهری بلااستثنا خوب است، شهید مطهری یکی از ایدئولوگ‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و در برای همه ما درس و الگوست و باید راهش را ادامه دهیم.

وی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، احتیاج به دیده بهابرگ و مراقب فکری و عقیدتی دارد، گفت: و کار هر مسلمانی همین دفاع از مرزهای عقیدتی بوده و امروز عصر شبکه‌های مجازی و ماهواره است و در اسرع وقت و کمترین زمان، شدیدترین شبهه منتشر می‌شود و وظیفه کسانی که در باب عقیدتی کار می‌کنند، پاسخ‌گویی به همین شبهات است.

حجت‌الاسلام عباسی، خاطرنشان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نظام استکبار تلاش کرده است که به اعتقادات اسلامی و انقلابی و مبانی انقلاب شبهه افکنی داشته باشد و جواب دادن به این شبهات، ادامه دادن راه شهید مطهری است.

 

پایان پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب