سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26367
|
19:12 - 1396/02/10
نسخه چاپی

وزیر سابق ارتباطات در افتتاح ستاد مرکزی آیتااله رئیسی در ایلام:

اولویت اول دولت آیت الله رئیسی اقتصاد و معیشت مردم است/ زمان فریب مردم گذشته است

اولویت اول دولت آیت الله رئیسی اقتصاد و معیشت مردم است/ زمان فریب مردم گذشته است
وزیر سابق ارتباطات با اشاره به اینکه بیکاری خانمان سوز شده گفت: فسادهای اداری یکی پس از دیگری در حال به روز دادن است و مبارزه با فساد باید در قوه مجریه اجرا شود.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، مراسم افتتاح ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه) با حضور پرشور مردم ایلام برگزار شد.

"محمد سلیمانی"، وزیر سابق ارتباطات در این مراسم گفت: از رهبری برخوردار هستیم که در دنیا بی نظیر است و باید این نعمت بزرگ الهی را قدر بدانیم.

وی اظهار کرد: هر جا مدیر انقلابی و پای کار و باانگیزه داشته ایم پیشرفت نیز حاصل شده و هر جا مدیر خسته و بی انگیزه بوده نه تنها پیشرفتی نداشته ایم بلکه به عقب نیز برگشته ایم.

سلیمانی با بیان اینکه مردم مدیران پیر و خسته نمی خواهند گفت: مدیریت کنونی کشور با مشکلاتی رو به رو است و برخی از مدیران آلوده به ثروت های بادآورده هستند؛ این در حالی بوده که حتی عده ای از مدیران دولت ثروت چند صد هزار میلیاردی دارند که تاکنون از سوی مسئولان تکذیب نشده است.

وزیر سابق ارتباطات افزود: در حالی که باید مدیران املاک و دارایی های خود را به رئیس قوه قضاییه اعلام کنند اما برخی مدیران از ارائه آن امتناع کردند و این به علت همان دارایی زیاد است.

وی تأکید کرد: طبیعی است که با این وضعیت مدیران نمی توان به مناطق محروم کشور نگاه ویژه داشت و این روحیه اشرافی گری باعث شده تا استان ایلام از قافله توسعه جا بماند.

سلیمانی با بیان اینکه امروزه گرفتار مدیران نجومی شده ایم، گفت: در حالی که عده ای این افراد را ذخایر انقلاب عنوان می کنند اما باید گفت که ذخایر نظام مردم و مدافعین حرم هستند.

وزیر سابق ارتباطات بیان کرد: کسانی که عدالت ندارند و از آن سر رشته ندارند نمی توانند برای مردم کاری کنند و وضعیت امروز اقتصادی کشور نتیجه همین است.

سلیمانی اضافه کرد: نقدینگی کشور در حالی امروزه سه برابر و از 400 هزار میلیارد به بالای 1200 هزار میلیارد رسیده است اما سوال اینجاست که چرا این مقدار به سمت تولید و اشتغال نرفته و هر روز شاهد اخبار تعطیلی از مراکز تولیدی فعال کشور هستیم.

وزیر سابق ارتباطات با اشاره به اینکه بیکاری خانمان سوز شده است گفت: فسادهای اداری در بخش های مختلف یکی پس از دیگری در حال بروز دادن است و مبارزه با فساد باید در قوه مجریه اجرا شود.

وی تأکید کرد: آیت الله رئیسی آمده تا با این واقعیت تلخ مبارزه کند و با بستن نفوذ و دسترسی برخی به بیت المال زمینه توسعه را هموار کند.

سلیمانی اشاره کرد: در یک جایی اعلام کردند که پول مربوط به مسکن و سرمایه گذاری را از کجا تأمین کنیم و ما هم اعلام می کنیم از راه بستن و قطع دست هایی که به بیت المال چشم دوخته می توان این منابع را تأمین کرد.

وزیر سابق ارتباطات اظهار کرد: در این چهار سال آزادی بیان خود را معکوس جلوه داد و علیه منتقدان 40 تهمت، توهین و تهدید صادر شد از بزدل و ترسو تا بی سواد و بی شناسنامه.

وی در پایان تأکید کرد که دیگر زمان فریب مردم گذشته و مردم گول وعده های توخالی را نمی خورند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب