سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2348
|
17:11 - 1392/02/15
نسخه چاپی

امام جمعه مهران:

نقش استکبار جهانی در هتک حرمت مقدسات مسلمانان بارز است

نقش استکبار جهانی در هتک حرمت مقدسات مسلمانان بارز است
امام جمعه مهران گفت: نقش استکبارجهانی در هتک حرمت مقدسات مسلمانان بارز است.

به گزارشایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی امام جمعه شهرستان مهران در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا با اشاره به هتک حرمت مرقد حجر بن عدی از صحابی پیامبر بزرگ اسلام و حضرت علی (ع) توسط وهابیون در سوریه گفت:آن چیزی که به وهابیت ضربه زده و الان هم با قدرت به این فرقه ضربه می زند اسلام است.

وی ادامه داد: اصلا بحث شیعه  و سنی مطرح نیست ،وهابیون از منطق خاصی برخوردار نیستند و آنها از اصل اسلام و اساس آن بیزار و مخالفند.

امام جمعه مهران اضافه کرد:کارهای وهابیون و جنایاتی که در سوریه و دیگر مناطق جهان صورت می گیرد نه بر ضرر شیعه است و نه سنی،بلکه این حرکات برعلیه اسلام صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی در ادامه بیان کرد:با جنایاتی که صورت گرفته مردم کاملا متوجه شده اند که تمام این کارها با پشتیبانی استکبار جهانی صورت گرفته و روزی فرا خواهد رسید که مردم کاخ های استکبار جهانی را ویران کنند.

وی تصریح کرد:الان دوره به شهادت رسیدن امام حسین(ع) و به اسارت رفتن حضرت زینب (س) نیست و مردم چه شیعه و چه سنی در برابر استکبار خواهند ایستاد.

امام جمعه مهران در ادامه با اشاره به لزوم حفظ وحدت و اتحاد میان آحاد مسلمانان گفت:اگر وحدت مسلمانان محکم باشد و مراقب دسیسه های دشمن باشند قطعا به زودی شاهد فروپاشی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد