سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23475
|
13:14 - 1395/08/03
نسخه چاپی

مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه امام علی(ع) در گفتگو با ایلام بیدار:

ویژه برنامه های فرهنگی برای زائران اربعین اجرا می شود

ویژه برنامه های فرهنگی برای زائران اربعین اجرا می شود
مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: نقش رسانه های استان ایلام در انعکاس حماسه اربعین بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار ايلام بيدار، "محمدرضا نظری"، مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان ایلام در حاشیه نشست هم اندیشی و اتاق فکر اصحاب رسانه در آستانه اربعین حسینی به خبرنگار ایلام بیدار گفت: نقش اصحاب رسانه در انعکاس حماسه بزرگ اربعین بی بدیل و غیرقابل انکار است.

وی گفت: بدون شک اطلاع رسانی این حماسه بزرگ دینی بدون کمک رسانه های ایلام امکان پذیر نیست و باید از ظرفیت اهالی رسانه نهایت استفاده لازم را در جهت هر چه بهتر برگزار کردن این رویداد برد.

مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان ایلام همچنین افزود: بایستی اقداماتی که قرار است در حوزه های فرهنگی و جنگ نرم انجام گیرد به بهترین شکل ممکن باشد.

نظری ادامه داد: در این راستا برنامه های فرهنگی لازم برای ایام اربعین با حضور سایر دستگاه های فرهنگی با برنامه ریزی صورت گرفته اجرایی خواهند شد که از جمله آن می توان به توزیع 3 هزار اقلام فرهنگی در میان زائران و نصب 300 تخته بنر برای راهنمایی زوار اربعین اشاره کرد.

وی در عین حال عنوان کرد: بدون شک زائران عزیز نیز باید با داشتن ویزا و گذرنامه به مرز بین المللی مهران مراجعه کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد