سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2337
|
12:50 - 1392/02/14
نسخه چاپی

امام جمعه دهلران:

هتک حرمت قبر حجر بن عدی برای تحت شعاع قرار دادن بیداری اسلامی صورت گرفته است

هتک حرمت قبر حجر بن عدی برای تحت شعاع قرار دادن بیداری اسلامی صورت گرفته است
امام جمعه دهلران گفت: هتک حرمت قبر حجر بن عدی برای تحت شعاع قرار دادن بیداری اسلامی صورت گرفته است.

به گزارشایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه دهلران در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا با اشاره به توهین تروریست های وهابی به قبر حجر بن عدی از صحابی حضرت علی (ع) گفت:باتوجه به اینکه امروزه اسلام ناب و بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته،رژیم صهیونیستی و استکبار با پرورش وهابیت و برخی از افراد خودفروخته منطقه به دنبال این هستند که جلوی این بیداری اسلام را بگیرند.

وی افزود:حرکت وحشیانه این تروریست ها در هتک حرمت قبر حجر بن عدی برای تحت شعاع قرار دادن بیداری اسلامی صورت گرفته اما آنها بدانند که با این کارها نمی توانند جلوی رشد اسلام و بیداری اسلامی در منطقه را بگیرند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد:صحابی پیامبر که 1400 سال پیش به تکلیف خود عمل کرده و به شهادت رسیده امروز مورد اهانت قرار می گیرد و استکبار جهانی که همیشه به دروغ دم از حقوق بشر می زند سکوت می کند.

امام جمعه دهلران تصریح کرد:امت های اسلامی در سراسر منطقه و جهان باید جلوی این افراد ایستادگی کنند،جامعه بین المللی و کنفرانس اسلامی باید به این موضوع ورود پیدا کنند و نگذارند احساسات میلیونها مسلمان و شیعه جریحه دار شود.

 

روز پنجشنبه تروریست‌ها، قبر «حجر بن عدی» صحابی حضرت علی علیه السلام را نبش کرده و پیکر وی را که هنوز سالم مانده را ربودند.
حجر بن عدی در سال 51 به همراه پسرش و تعدادی دیگر از صحابه توسط معاویه بن ابی سفیان به شهادت رسید. وی از یاران امام علی(ع) و فرمانده سپاه ایشان در جنگ نهروان علیه خوارج بود.
گروه تروریستی النصره وابسته به سازمان القاعده با صدور بیانیه‌ای‌ در فیس بوک مسئولیت حمله به آرامگاه «حجر بن عدی» را برعهده گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد