سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21020
|
07:43 - 1395/03/25
نسخه چاپی

فرماندار مهران خبر داد؛

اختصاص سه ميليارد برای تقویت زیرساخت های یادمان قلاويزان

اختصاص سه ميليارد برای تقویت زیرساخت های یادمان قلاويزان
فرماندار مهران از اختصاص سه ميليارد ريال براي تقويت و توسعه زيرساخت هاي يادمان قلاويزان مهران خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازاوای مهران، مراد ناصري فرماندار مهران در نشست با جمعی از مسئولان شهرستان در محل یادمان ايثار قلاويزان افزود: اين ميزان اعتبار براي اجراي طرح عمراني شامل؛بهسازي چهار كيلومتر راه دسترسي ، استقرار سيستم صوتي و المان هاي شهدا در مسير تردد كاروان هاي راهيان نور اختصاص داده شده است.

وي تاكيد كرد: توسعه و توجه بیشتر به بهسازی زیرساخت های یادمان نقطه ايثار قلاويزان در این شهرستان با توجه به حجم زیاد بازدید کاروان های راهیان نور از این یادمان لازم و ضروري است.

فرماندار مهران ادامه داد: با توجه به بازدید زائرین زیادی از این یادمان می طلبد توسعه و تقویت زیر ساخت های این یادمان برای رفاه کاروان های راهیان نور و زائرین در دستور کار قرار گیرد.

ناصري يادآور شد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است که همه باید در این راستا احساس مسئولیت داشته باشند.

وي افزود:زیارتگاه قلاویزان یکی از مکان های به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس است که یادآور عملیات غرورآفرین کربلای یک در سال 65 است.

اين مسؤل تصريح كرد: این مکان زیارتی همه ساله پذیرای خیل عظیمی از عاشقان به فرهنگ ایثار و شهادت در قالب کاروان های راهیان نور به این سرزمین است.

انتهاي پيام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد