سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20947
|
08:03 - 1395/03/20
نسخه چاپی

همزمان با ایام ماه رمضان/

پلیس ایلام با رانندگان روزه‌خوار برخورد می کند

پلیس ایلام با رانندگان روزه‌خوار برخورد می کند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با رانندگان خودروهایی که در ماه مبارک رمضان اقدام به روزه‌خواری می نمایند بر خورد می‌شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، نورالله خادم اظهار داشت: روزه‌خواری در خودرو هم از جرائم مشهود است و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با رانندگان خاطی برخورد قانونی می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به برخورد پلیس با مظاهر روزه‌خواری گفت: ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده مصادیق روزه‌خواری مانند استعمال دخانیات و خوردن و آشامیدن در داخل خودرو، ضمن تذکر می‌توانند راننده خاطی را اعمال قانون کند.

خادم افزود: برابر بند 2154 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات و امثال آن در حین رانندگی مبلغ 200 هزار ریال جریمه پبش‌بینی شده است.

این مسئول از رانندگان خواست آرامش خود را حفظ کرده و به حقوق یکدیگر احترام بگذارند چرا که شناخت حقوق دیگران و احترام به آن مانند عدم ایجاد سد معبر، عدم تجاوز به چپ و ایستادن در محل‌های غیرمجاز، از مصادیق حق‌الناس بوده و از مواردی است که در روزه‌داری نیز باید به آن توجه شود.

خادم در پایان به طرح‌های ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی برای شب‌های قدر، روز قدس و نماز عیدفطر نیز اشاره کرد و گفت: در شب‌های قدر، برای خیابان‌ها و معابر منتهی به مساجد پوشش ویژه ترافیکی اعمال تا مردم علاوه بر بهره بردن از فیوضات این شب‌ها و اماکن مورد نظر، بتوانند با آرامش خیال برای صرف سحری به منازل خود مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد