سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20873
|
08:12 - 1395/03/17
نسخه چاپی

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خبر داد؛

اعزام۳۴۰مبلغ دینی به مناطق مختلف ایلام درماه رمضان

اعزام۳۴۰مبلغ دینی به مناطق مختلف ایلام درماه رمضان
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از اعزام۳۴۰مبلغ دینی به مناطق مختلف ایلام در ماه رمضان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام حشمت‌الله رستمی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: از این تعداد 140 مبلغ مذهبی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در استان ایلام مستقر می‌شوند.

وی بابیان اینکه 200 روحانی و مبلغ بومی استان نیز در ایام ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف ایلام اعزام می‌شوند، گفت:  این مبلغان در راستای نشر ارزش‌های اسلامی، ترویج فرهنگ قرآنی و برگزاری باشکوه مراسمات ماه مبارک رمضان به مساجد، مراکز فرهنگی و مناطق روستایی استان اعزام می‌شوند.

رستمی ابراز کرد: روحانیون و مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان فردا با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام دیدار خواهند کرد و به‌تدریج و قبل از ایام ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف روستایی و محروم و شهری این استان به‌منظور تبلیغ و ترویج شعائر اسلامی اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: ترویج و تبیین احکام اسلامی، برگزاری کلاس‌های آموزشی عقاید دینی و اسلامی، تبیین و تشریح آداب ماه مبارک رمضان در سیره قرآن و اهل‌بیت(ع)  و برگزاری مراسمات ویژه ماه رمضان ازجمله شب‌های قدر، از برنامه‌های اصلی حضور روحانیون و طلاب در مناطق مختلف استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی فرهنگی و دینی در سطح مساجد و مراکز فرهنگی ازجمله برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری نشست‌ها و جلسات تفسیر و تدبر در قرآن کریم در سطح مساجد با حضور ائمه جمعه و همچنین بحث‌ها عقیدتی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب