سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19090
|
07:01 - 1394/12/03
نسخه چاپی

امام جمعه ملکشاهی:

مجریان و ناظران انتخاباتی اصل بی طرفی را رعایت کنند

مجریان و ناظران انتخاباتی اصل بی طرفی را رعایت کنند
امام جمعه ملکشاهی گفت:‌مجریان و ناظران انتخاباتی اصل بی طرفی را رعایت کنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ملکشاهی خبر، "سیدابوالفضل حسینی" امام جمعه ملکشاهی گفت: یکی از جلوه هایی که مردم می توانند نشان دهند که انقلابی هستند و بدنبال تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند، حضور آگاهانه و بابصیرت در بزنگاهها وزمانهای حساس از جمله انتخابات مجلس خبرگاه رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

وی اظهارکرد: وظیفه مجلس خبرگان رهبری تعیین و انتخاب ستون خیمه انقلاب و وظیفه مجلس شورای اسلامی قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است.

سیدابوالفضل حسینی به سناریوی دشمن برای انتخابات اشاره کرد وگفت: با مطالعه تاريخ انقلاب اسلامي مي بينيم که دشمنان در تمام انتخابات سناريوي تحريم را عملياتي کرده و از مردم مي خواستند که با تحريم و عدم حضور خود در واقع باعث تغيير نظام جمهوري اسلامي شوند. اما در اين انتخابات مشاهده مي شود که طرح دشمن تغيير کرده وبه جاي تحريم انتخابات به دنبال حضور حداکثري مردم هستند و مردم را از طريق مختلف رسانه، فضاي مجازی، اينترنت و ماهواره دعوت به حضوز در انتخابات مي کنند، ليست هم ارائه کرده اند تا مردم به ليست آنها راي بدهند.

امام جمعه ملکشاهی با اشاره به روشهای دشمن برای انتخابات گفت: اين تغيير روش و رفتار دشمن دو پيام خيلي مهم دارد؛ اول اينکه دشمن به این مطلب رسيده که انقلاب اسلامي مرحله تثبيت گذرانده وبه مرحله استمرار رسيده و مهمترين پشتوانه اون هم مردم هستند و سناريوي تحريم جوابگو نيست. دوم اینکه براي کاستن از تاثير گذاري انقلاب در عرصه هاي مختلف منطقه اي و جهاني و همچنين زمينه سازي مقدمات نفوذ و در ادامه تغيير از عوامل نفوذي استفاده مي کنند که ضمن رسوخ در مراکز تصميم ساز و مهم زمينه و مقدمات تغيير در نظام توسط کساني که خود در راه انقلاب اسلامي زنداني رفته، زجر کشيده و شکنجه ديده بودند را عملياتي کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: دشمن بدنبال نفوذ در مراکز مهم تصمیم گیر وحساس است، حضور ما باید بابصیرت و آگاهانه باشد، هرچه تعداد آراء بیشتر باشد اقتدار نظام در منطقه وبین الملل بیشتر و حصار امنیت کشور مستحکم تر خواهد بود.

وی به ملاک ومعیار کاندید اصلح اشاره کرد و گفت: ولايتمداری در زبان و عمل، سلامت نفس، شجاع در مقابل دشمن، فهم درست از نقشه دشمن، فهم درست از مسايل کشور، شناخت درست از دولت و واکنش مناسب نسبت به آن، آگاهي از ظرفيت‌هاي مجلس براي پيشرفت کشور از ملاک های  انتخاب در انتخابات هفتم اسفند است.

سیدابوالفضل حسینی تصریح کرد: کاندیداهای و نامزدهای انتخاباتی برنامه های خود را برای مردم تبیین کنند، اولویت کاری داشته باشند، وعده وعید دروغین به مردم ندهند، کسی که بعنوان نماینده مردم انتخاب می شود بایستی از مردم فاصله نگیرد و به وعده های خود جامعه عمل بپوشاند.

امام جمعه ملکشاهی اذعان کرد: افرادی که بعنوان نماینده انتخاب می شوند، از جنس مردم هستند و دغدغه هایشان پیگیری مطالبات مردم باشند و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

حجت لاسلام حسینی در پایان گفت: مجریان و ناظران انتخاباتی با رعایت اصل بی طرفی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش نمایند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد