سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18997
|
06:51 - 1394/11/28
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:

دخالت مفسدان اقتصادی در انتخابات به انتخاب اصلح منجر نمی شود

دخالت مفسدان اقتصادی در انتخابات به انتخاب اصلح منجر نمی شود
داود گودرزی گفت: جریانی که حامی آن یک مفسد اقتصادی است نمی تواند خادم خوبی برای این ملت باشد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، "داود گودرزی" مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در خصوص حضور مفسد اقتصادی دولت اصلاحات اظهار داشت: کرباسچی امروز با عنوان لیدر اصلی اصلاحات  وارد عرصه انتخابات شده است که خود سرشار از فساد و فردی فاسق است.

وی افزود: جریانی که یک مفسد اقتصادی پشت سر آن قرار دارد و سر لیست انتخاباتی می دهد نمی تواند خدمتگذار خوبی برای این ملت باشد.

گودرزی با بیان اینکه امروز ضرورت روشنگری در این زمینه بسیار حائز اهمیت است، اضافه کرد: کرباسچی یک مفسد اقتصادی است که اولین جرقه های فساد را در کشور و در دوران سازندگی توسط او و دوستانش رقم خورده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، بیان داشت: در واقع در این دوران بود که پرونده های کلان اقتصادی در کشور شکل گرفت و فساد در اقتصاد بالا رفت.

این مسئول در ادامه با بیان شمه ای از سابقه محکومیت کرباسچی خاطر نشان کرد:  لیدر جریان سیاسی اصلاحات فردی است که سابقه مجرمانه ای در فساد های اقتصادی کلان همراه با محکومیت قضایی دارد و بخشی از پرونده او هنوزمفتوح است، لذا عاقلانه این است که هیچ اعتمادی به لیست ارائه شده توسط او وجود نداشته باشد.

گودرزی اظهار داشت: کسانی که قرار است به این لیست رأی دهند باید از خود بپرسند کسی که اینگونه با فساد اقتصادی کلان بیت المال را غارت کرده است می تواند درد بیچاره گان و فقیران جامعه را درک کندآیا این لیست می توانند درمانی برای اقتصاد کشور باشند.

وی بابیان اینکه اگر کسی حرف و دغدغه مبارزه با فساد دارد روزنه های مبارزه با این مسئله فراوان وجود دارد، تصریح کرد: دولت اگر دغدغه اقتصاد و مبارزه با فساد را دارد باید قانون مبارزه با قاچاق را آئین نامه ای کند یا مقدمات تصویب شدن قانون تجارت در مجلس را فراهم کنند.

گودرزی اظهار داشت: شفافیت اطلاعات یکی از عواملی است که از فساد جلوگیری می کند دولت چرا ورود و خروج کالارا شفاف نمی کند چرا تا این اندازه درحجم قاچاق از مبادی رسمی ما ممانعت نمیشود و چرا هر کاری که هر کس و به هر تعداد که می پسندند اجازه ورود به کشور را پیدا می کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد