سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18961
|
07:55 - 1394/11/26
نسخه چاپی

یک فعال دانشجویی:

مردم منتظر تحقق وعده های دولت در پسابرجام اند

مردم منتظر تحقق وعده های دولت در پسابرجام اند
مردم به دنبال دوران طلایی پسابرجامی هستند که دولت وعده داده بود.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، "روح الله جمشیدی" فعال دانشجویی،  در خصوص عملکرد دولت در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم، اظهار داشت: دولت در طول مدت مذاکرات و مدت زمانی که از عمر آن می گذارد این ذهنیت را در سطح جامعه تزریق کرد که با مذاکره و نتیجه رسیدن برجام مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع خواهد شد.

جمشیدی با اشاره به این نکته که دولت باید اولویت اصلی خود را به بهبود زندگی مردم بدهد، اظهار داشت: تا قبل از این دولت به مذاکرات و برجام، مشغول بود و امروز هم با نزدیک شدن به انتخابات در حال ارائه لیست و وبرنامه ریزی و تلاش برای پیروزی در انتخابات پیش رو است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه چه وقت نوبت به مردم خواهد رسید، تصریح کرد: مردم به دنبال دوران طلایی پسابرجامی هستند که دولت وعده داده بود، اما عدم رونق اقتصادی، رکود، بیکاری، کاهش قیمت نفت، و تصویب تحریم های جدید کاملا با وعده های دولت در تضاد است.

وی گفت: دولت با تجربه مذاکرات و و ارتباط با غرب، ان نتیجه ای که همه انتظار آن را داشتند به دست نیاورد و صرفا با وعده و وعید زمان را برای خدمت صادقانه و عملی کردن اقتصاد مقاومتی از دست داد.

جمشیدی در ادامه اضافه کرد: دولت باید از سیاسی کاری و جناح بازی های خود دست بر داشته، وارد میدان عمل شده و به راهکار اقتصاد مقاومتی به عنوان فاکتور اصلی در تحقق کامل شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توجه بیشتری داشته باشد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد