سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18937
|
07:10 - 1394/11/25
نسخه چاپی

واکنش داریوش قنبری به صحبت های رئیس دفتر نظارت بر انتخابات ایلام

واکنش داریوش قنبری به صحبت های رئیس دفتر نظارت بر انتخابات ایلام
داریوش قنبری با ارسال جوابیه ای به مصاحبه رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام واکنش نشان داد.

به گزارشايلام بيدار،داریوش قنبری با ارسال جوابیه ای به مصاحبه رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام واکنش نشان داد.

متن جوابیه قنبری که برای این پایگاه خبری ارسال شده به این شرح است:

 جناب آقاي اميدي جنابعالي در صحبتي كه در تاريخ 20/11/94 با پايگاه خبري ايلام بيدار داشته ايد رفتار اينجانب را باعث قتل 3 نفر دانسته ايد، در صورتي كه همه مي دانند مسببين حادثه ايوان چه كساني بوده اند و رفتار چه كساني باعث آن حادثه شد. حتماً فراموش كرده ايد كساني كه مانع اعلام نتايج بودند باعث آن حادثه شدند، البته اگر شما فراموش كرده ايد، افكار عمومي فراموش نكرده اند.

جناب آقاي اميدي اگر اينجانب باعث آن حادثه بودم چرا شوراي محترم نگهبان انتخابات را تأييد كرد؟ آيا با اين گفته انتخابات را زير سؤال نبرده ايد؟ آيا زير سؤال بردن يك انتخابات قانوني، فتنه گري نيست؟

آقاي اميدي حضرتعالي ناظر انتخابات هستيد و بايد بي طرفي خود را كاملاً نشان دهيد. حداقل اگر با بنده دشمني داريد بگذاريد در دلتان باشد و آن را به اين شكل با تهمت، افترا و تشويش اذهان عمومي بيان نكنيد تا شائبه نقض بي طرفي شما مطرح نشود. اميدوارم شوراي محترم نگهبان اين اظهارات كينه توزانه جنابعالي را بررسي كند تا مشخص شود كه در اين دوره هم بنده به دليل همين كينه ورزي هاي شخصي جنابعالي به ناحق مصداق بندهاي 1 و 3 ماده 28 قرار گرفته ام، طوري كه حمايت اينجانب از مذاكره با آمريكا در چهارچوب اصول را كه مورد تأكيد مسئولان ارشد نظام بوده و ختم به برجام شد را نشانه بي اعتقادي به اسلام، قانون اساسي و ولايت فقيه دانسته ايد و مطالب نادرست و ناقصي از برخي نشريات جناحي را مستمسك اين ادعا قرار داده ايد.

جناب اميدي همه مي دانند در جريان حادثه ايوان بنده در جلسه استانداري بوده ام و زماني مطلع شدم كه يك ساعت از حادثه گذشته بود. به هر حال بنده حق پي گيري قانوني و شكايت از جنابعالي به دليل تهمت، افترا و تشويش اذهان عمومي را محفوظ مي دارم. اگر فرمايش جنابعالي درست است اينجانب بايد به 3 بار قصاص محكوم شوم و اگر جنابعالي با تهمت و افترا به تشويش اذهان عمومي پرداخته ايد بايد در دادگاه محاكمه شويد و چنانچه سريعاً عذرخواهي نكنيد از طريق محاكم قضايي ادعاي جنابعالي را پي گيري خواهم كرد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد