سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18930
|
07:25 - 1394/11/25
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه مهران خبر داد/

اعزام 250 دانش آموز مهرانی به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام 250 دانش آموز مهرانی به مناطق عملیاتی جنوب
فرمانده سپاه ناحیه مهران از اعزام 250 دانش آموز دختر مهراني به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از اوای مهران، روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: این تعداد دانش‌آموز در قالب 6 دستگاه اتوبوس از شهر مهران به استعداد 250 نفر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این اردوی سه روزه با حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی شرهانی و فتح المبین ، توسط مبلغان و راویان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی بازدید دانش‌آموزان از مناطق جنگی را موجب ارتقای روحیه معنوی دانش‌آموزان دانست و افزود: اعزام این کاروان‌ها سبب حرکت فرهنگی و تقویت روحیه انقلابی و ارزشی نسل جوان خواهد شد.

فرمانده سپاه مهران تصریح کرد: جنبه آموزشی و فرهنگی کاروان های راهیان نور و بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی، زمینه‌ساز آشنایی هرچه بیشتر آنان با ایثارگری‌ها و رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس و بصیرت افزایی در آنها می‌شود.

سرگرد جاويدان با اشاره به تلاش دشمن برای حمله به اعتقادات و تضعیف روحیه معنوی در جوانان با ابزار جنگ نرم ‏افزود: حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی به نوعی تجلیل نسل جوان از فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و اهرمی برای مقابله با جنگ نرم است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد