سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18907
|
11:39 - 1394/11/23
نسخه چاپی

در بیانیه ای از سوی شورای هماهنگی ایلام عنوان شد؛

تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از حضور حماسه ساز مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.

به گزارشايلام بيدار، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از حضور حماسه ساز مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: سي و هفتمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را در حالي شاهد هستیم كه پيشرفت هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف  ، اعجاب جهانيان را  برانگيخته و امروز انقلاب اسلامي ايران به عنوان الگويي بي بديل براي ملتهاي آزاده و طرفدار صلح و دوستي محسوب مي شود .

این بیانیه می افزاید: ملت سرافراز و قدرشناس ايران اسلامي كه همواره در راه دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و ولايت فقیه افتخار آفرینی ها کرده اند ، با بصيرت و هوشياري مثال زدنی خود در صحنه هاي مختلف ، عليرغم تبليغات مسموم بيگانگان و تلاشهاي شوم آنان براي تضعيف باورهاي عميق و انقلابي ملت ايران ، بار ديگر در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن حماسه اي خلق كردند كه بيش از پيش بر يأس مخالفان دامن زد .

بي ترديد عزم راسخ ملت در دفاع از انقلاب امام خميني (ره) ، پشتوانه اي اصيل و مستحكم در برابر هجمه هاي ددمنشانه دشمنان اسلام و انقلاب بوده و اين اراده آهنين ناشي از معرفت ايرانيان مسلمان نسبت به پيامهاي ارزشمند نهضت سرخ حسيني (ع) است  .  

در پایان این بیانیه آمده است: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان ايلام ، ضمن تقدير از حضور آگاهانه و انقلابي امت شهيد پرور استان ایلام در آيين هاي گراميداشت سي و هفتمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به ويژه راهپيمايي حماسي يوم ا... 22 بهمن که نمایش عظیمی از اقتدار و صلابت در راه ارزشهاست ، تداوم نهضت شكوهمند امام خميني (ره) را تا اتصال به انقلاب فرزند زهراي اطهر (س) ، منجي عالم بشريت حضرت ولي عصر (عج) را از خداوند قادر و متعال مسئلت مي نمايد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد