سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18900
|
12:10 - 1394/11/22
نسخه چاپی

شکوه حضور/2

تأکید سخنران راهپیمایی 22 بهمن در استان ایلام به حضور باشکوه در انتخابات

تأکید سخنران راهپیمایی 22 بهمن در استان ایلام به حضور باشکوه در انتخابات
حضور پرشور در انتخابات، دسیسه دشمنان برای نظام، استکبار ستیزی از مهمترین موضوعات مطرح شده در سخنرانی مهمانان راهپیمایی 22 بهمن در استان ایلام بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه و گسترده مردم استان ایلام برگزار شد.

حضور پرشور در انتخابات، دسیسه دشمنان برای نظام، استکبار ستیزی داز مهمترین موضوعات مطرح شده در سخنرانی مهمانان راهپیمایی 22 بهمن بود.

ایلام/ حضور در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است

 آیت الله محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در جمع راهپیمایان مردم شهر ایلام در گرامیداشت 22 بهمن گفت: امروز سی و هفتمین سال اننقلاب اسلامی را در حالی داریم پشت سر میگذاریم که دشمنان ما برای مقابله با اسلام و مکتب اهل بیت و برای مقابله با ولایت فقیه دست به دست هم دادند و به دنبال این هستند تا با هر دسیسه ای از روند تکاملی و رو به رشد انقلاب جلوگیری کنند.

وی اظهار کرد: اما مردم فهیم ایران اسلامی با حضور مییلیونی خود به دشمنان اعلام کردند که بدانید ملت مسلمان و غیور ایران در برابر زورگویی های دشمنان ایستادگی می کنند و همانگونه که در این 37 سال ثابت کردند در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های رهبری تا آخرین نفس دفاع خواهند کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) ضمن دعوت مردم به حضور انتخابات گفت: مردم با لبیک به رهبری و حضور پرشور پایس صندوق های رأی بدانند که برگ برگ این آراء تیری بر قلب دشمنان و امید و نصرتی برای ایران اسلام است.

دهلران/ نگاه دوستان و دشمنان انقلاب به انتخابات است

"امیدعلی سبزی" فرماندارشهرستان دهلران در مراسم راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن در دهلران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات 7 اسفند مجموعه دولت با بی طرفی کامل به فضل الهی یک انتخابات سالم و باشکوه را برگزار خواهد کرد چرا که نگاه دوستان و دشمنان انقلاب و نظام به این انتخابات است.

فرماندار دهلران با اشاره به اینکه همه کاندیداها فرزندان این ملت هستند، ادامه داد: مردم بایستی با بصیرت و آگاهی رأی بدهند و کاندیداها و هواداران آنها نباید خدایی نکرده به شخص خاصی توهین یا تهمت بزنند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

مهران/ استعمارگران در برابر عظمت جمهوري اسلامي زانو زدند

حجت الاسلام والمسلمين روح الله ولد بيگي امام جمعه مهران در مراسم راهپيمايي گراميداشت سالروز 22 بهمن گفت: اينك نيز پس از 37 سال از گذشت انقلاب اسلامي استعمارگران در برابر عظمت جمهوري اسلامي زانو زدند و مجبور به عقب نشيني در ﺩﺭ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ5+1 شدند.

وي با بيان اينكه فرياد الله اكبر ملت ما همواره جاودان خواهد ماند افزود:ملت ما چون همواره با خدا بودند و ايمان راسخي داشتند صاحب مجد و عظمت شدند.

ملکشاهی/ مردم با حضور گسترده در انتخابات حماسه ای دیگر خلق می کنند

"سیدحسینعلی موسوی" فرماندار ملکشاهی در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: حدود دو هفته به 7 اسفند ماه روزی که دو انتخابات بزرگ سرنوشت ساز در آن اتفاق خواهد افتاد باقی مانده ، لذا ما مجریان و عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی حول 3 محور قانون مداری، بیطرفی و صیانت ازآراء رأی دهندگان و رأی گیرندگان ، زمینه و بستر مناسب برای برگزاری یک انتخابات سالم را فراهم کرده ایم.

وی اظهار کرد: کاندیداها نیز با رعایت قانون مداری و اخلاق محوری زمینه حضور و مشارکت مردم را فراهم نمایند و مردم به عنوان رأی دهنده که همیشه در همه صحنه های مختلف ثابت کرده اند که حضوری گسترده و حداکثری خواهند داشت و این بار نیزبا حضور گسترده در  انتخابات حماسه ای بزرگ و بی نظیر در حمایت از انقلاب و ارمانهای بلند آن خلق خواهند نمود.

سیروان/ انقلاب ایران اسلامی ادبیات جدیدی را وارد فضای سیاسی و تحلیل انقلاب ها کرد

"مراد یگانه"، فرماندار سیروان در جمع راهپیمایان این شهرستان در گرامیداشت یوم الله 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران را یکی از متمایزترین انقلاب های جهان اسنت که در ان دین، مذهب و معنویت عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و انقلاب ایران اسلامی ادبیات جدیدی را وارد فضای سیاسی و تحلیل انقلاب ها کرد.

فرماندار سیروان بیان کرد: 22 بهمن یادآور رشادتها و جانفشانی های زنان و مردان غیور مملکت اسلامی ایران است و در واقعه 22 بهمن روز شکرگزاری، وحدت و اقتدار ملت ایران است.

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با توکل به خدا، وحدت بین اقشار مختلف ملت و رهبری امام(ره) محقق شد.

آبدانان/ جمهوری اسلامی به علت حضور همیشگی مردم ،دارای ثبات و امنیت می باشد

مجید عسکری فرماندار ابدانان در جمع راهپیمایان این شهرستان گفت: ملت رشید و سرافراز ایران، با حضور حماسی و مشارکت گسترده و دشمن‌شکن خود در انتخابات اسفند ماه و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبرگان رهبری ، دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ساخته و در روز هفتم اسفند ماه بصیرت و همدلی و همزبانی ملت ایران  ،حماسه‌ای دیگر در مقابل چشم جهانیان به نمایش می‌گذارد.

وی اظهار کرد: با وجود نا امن بودن منطقه و دسیسسه های دشمنان امروزه جمهوری اسلامی به علت حضور همیشگی و تاثیر گذار بودن مردم ،دارای ثبات و امنیت می باشد و اکنون این جمهوری اسلامی است که امنیت را در منطقه ایجاد می کند و نقشه های دشمانان را  در راستای تقسیم کشور های منطقه خنثی کرده است و به عنوان الگوی ثبات برای سایر کشورهای منطقه می باشد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد