سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17775
|
13:40 - 1394/09/20
نسخه چاپی

امام جمعه دره شهر:

دولت تدبیر با انتصابات شبانه ملت را ناامید نکند

دولت تدبیر با انتصابات شبانه ملت را ناامید نکند
امام جمعه دره شهر گفت: متاسفانه دولت یازدهم مدیرانی را که سالها که زحمت کشیده اند بدون هماهنگی و کوچکترین تشکری بصورت شبانه عزل می کند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از سیمره خبر، حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: روزهای پایانی ماه صفر به دلیل رحلت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا (ع) بزرگترین مصیبت بشریت است.

وی اظهار کرد: این مصیبت وقتی بزرگتر می شود که پیکر مطهر رسول خدا بی غسل و کفن سه روز روی زمین است اما عده ای در سقیفه بنی‌ساعده بدنبال پیدا کردن جانشین ایشان بودند.

قنبر بیگی افزود: این چگونه مسلمانی است که پیکر پیامبری که خلقت و افرینش بخاطر وجود مبارک ایشان است را هنوز دفن نکرده بدنبال جانشینی وی هستند.

وی تصریح کرد: مگربر اساس اسناد تاریخی پیامبر(ص) بارها و در مناسبتهای مختلف مانند غدیر خم، حضرت علی (ع) را بعنوان جانشین خود اعلام نکرده بود.

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآور شد: این در حالی است که علامه امینی از بزرگان اهل سنت فقط برای حدیث "من کنت مولا" و اثبات آن بیش از 159 سند معتبر ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه کسانی که به دنبال جانشین برای پیامبر بودن قصد داشتند سنگ اسلام را کج بنا نهند، افزود: ظهور القاعدهََ، داعش ،وهابیت و اختلاف افکنی میان مسلمانان حاصل واقعه سقیفه بنی‌ساعده است.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه به مراسمات محرم و صفر اشاره کرد و افزود: سالهای گذشته مراسمات این ایام سوگواری بعد از عاشورا به پایان می رسید اما امسال  به همت علما، مداحان، هیئات مذهبی و مردم تا پایان ماه صفر برنامه های مذهبی و بصیرت محور در سطح شهرستان بخوبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: کسانی که در این ایام در مباحث و مراسمات حضورپیدا کردند مطمئنا از ثواب بیشتری نیز برخوردار شدند.

امام جمعه دره شهر در ادامه به انتصابات دولت اشاره کرد و افزود: گاهی کسی در کشور، استان و یا شهرستانها سالها زحمت می کشد اما بدون کوچکترین قدردانی و تشکر وی را شبانه عزل می کنند.

وی یادآور شد: در دولت قبلی نیز وزیر را به کشور برای جلسه می فرستند هنوز وارد جلسه نشده بدون هماهنگی و قدردانی وی را عزل کردند.

حجت الاسلام قنبربیگی افزود: متاسفانه در دولت یازدهم با ادامه راه دولت قبل در بحث انتصابات، مدیرانی را که سالها که زحمت کشیده اند بدون هماهنگی و کوچکترین تشکری بصورت شبانه عزل می کند.

امام جمعه دره شهر با بیان اینکه دولتیها با آبروی مدیران نظام بازی نکنند، خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید با اینگونه عزل و نصبهای شتابزده، غیراصولی و ناهماهنگ مردم و مسئولان را ناامید نکند.

پایان پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد