سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17757
|
07:35 - 1394/09/18
نسخه چاپی

طی نظرسنجی اعلام شد/

بسیج تشکل برتر دانشگاه ایلام از نگاه دانشجویان

بسیج تشکل برتر دانشگاه ایلام از نگاه دانشجویان
با نطرسنجی صورت گرفته در میان دانشجویان دانشگاه ایلام، "تشکل بسیج "برترین و فعال ترین تشکل از نگاه آنان اعلام شد.

به گزارشايلام بيدار، پایگاه خبری ایلام رصد در یک نظرسنجی در میان دانشجویان دانشگاه ایلام با محوریت  تشکل های این دانشگاه و ملاک برتری آن از دیدگاه دانشجویان  با این موضوع که" کدام تشکل دانشجویی از نگاه دانشجویان تشکل بهتر است؟"، اقدام نموده است که درمیان شرکت کنندگان در این نظر سنجی، اکثریت دانشجویان تشکل بسیج را بهترین و فعال ترین تشکل دانشگاه اعلام کردند که در زیر بخشی از نظرات این دانشجویان و دلیل انتخاب بسیج از نظر آنان آمده است.

محمدی، دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه ایلام، حضور موفق بسیج در بخشهای مختلف فرهنگی,سیاسی و... بسیج را برخلاف تک بعدی بودن سایر تشکلها، ملاک برتری آن عنوان کرد.

زارعی دانشجوی علوم قرآن و حدیث، از دیگر دانشجویان شرکت کننده در این نظر سنجی اظهار داشت: ملاک برتری تشکل بسیج جو صمیمی حاکم در بین جلساتی است که این تشکل در خوابگاهها برگزار می کند.

وی به بیان احساس آرامش کردن دانشجویان در بین جلسات تشکیل شده توسط نشکل بسیج در دانشگاه  صحبت نمود و اینکه این صمیمت و آرامش باعث تاثیرگذاری بیشتر اهداف این تشکل می شود.

همتی دانشجوی مهندسی آب در این زمینه گفت: در برنامه هایی که بسیج مجری آنها بوده شاهد برخورد خوب مسئولین آنها بوده ام و برخوردشان مورد تایید و رضایتم قرار گرفته است، و این رعایت اخلاق را از ویژگی های مثبت این تشکل در جذب نیرو ورضایت مندی از آن می دانم.

همچنین بلاسمی دانشجوی مهندسی آب دانشگاه ایلام در این خصوص با اشاره به برنامه های اجرایی بسیج گفت: برنامه هایی که بسیج برگزار می کند به نظر من بهتر  از سایر تشکل ها است.

سایه میری دانشجوی منابع طبیعی، بسیج را تنها تشکلی معرفی کرد که در بین دانشجویان محبویت دارد و گفت: دانشجویان بسیج را فعال تر و برنامه های آنان را مناسب تر ارزیابی می کنند.

بیگ محمدی دانشجوی اقتصاد دانشگاه ایلام، ملاک برتری را کاربردی تر بودن برنامه های بسیج دانست.

سعادتی دانشجوی حسابداری گفت : برنامه های بسیج دانشجویی بر سایر تشکل ها ترجیح دارد.

دانشجوی مهندسی آب دانشگاه ایلام گفت: نظم و انسجام حاکم در بین بسیجیان و همچنین هماهنگی در کارهایشان عامل برتری بسیج است.

دانشجوی مهندسی آب دانشگاه ایلام، با اشاره به اینکه بسیجیان فقط حرف نیستند واهل عمل هستند، اظهار داشت: بسیج در برنامه هایی که اجرا می کنند اهدافشان را عملی می کنند یعنی فقط اسم بسیج را یدک نمی کشند در عمل بسیجی اند.

مرادی دانشجوی نرم افزارملاک انتخاب بسیج را چنین بیان نمود: بسیج را انتخاب می کنم چون شناخته شده تر است و در بیشتر برنامه های دانشگاه رد پایی از بسیج وجود دارد.

رجبی دانشجوی فیزیک دانشگاه ایلام قدمت بسیج را ملاک برتری آن دانست و گفت:قدمت بسیج، احتمال پذیرشش را بالاتر برده و با بهره گیری از تجاربش موفق تر عمل کرده است.

نظری دانشجوی ادبیات انگلیسی دانشگاه ایلام عنوان کرد: مقبولیت و شناخت جامعه نسبت به بسیج و همچنین خط فکری بسیج را ملاک برتری و مقبولیت بسیج می دانم.

عبدی دانشجوی شیمی ملاک انتخابش را برنامه های بسیج اعلام کرد وگفت:موضوع برنامه های بسیج بهتر و مناسبتر هستند و در راستای ارزش های اسلامی و منویات رهبری است.

سعادتی دانشجوی مدیریت بازرگانی نیز خلوص و بی ریا بودن برنامه های بسیج را ملاک برتری دانست و گفت: شخصا عملکرد بسیج را بیشتر قبول دارم.

در همین راستا  و با توجه به نظرات فوق گفتگویی را با "علی فتاحی" مسئول حوزه ی بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام داشته ایم و دلیل مقبولیت بسیج در دانشگاه ایلام را از وی جویا شدیم. که متن این گفتگو را در زیر می خوانید.

فتاحی در این خصوص با تبریک 16 آذر روز دانشجو،  به همه ی دانشجویان بخصوص دانشجویان دانشگاه ایلام، اظهار داشت: از اینکه ابن دانشجویان بسیج را به عنوان تشکیلات فعال دانشجویی معرفی کرده اند تشکر میکنم بنده این اتفاق را مدیون درک درست دانشجویان از هدف اصلی بسیج دانشجویی می دانم.

وی افزود: دانشجو قشر فهیم و با درک جامعه است. تنها خادمی ای که ما کرده ایم این است که هدف اصلی بسیج دانشجویی را به منصه ظهور رسانده ایم .

فتاحی اضافه کرد: هدف اصلی بسیج دانشجویی تربیت نیروی هم تراز انقلاب اسلامی و رفع چالش های اساسی نظام پیرو منویات مقام معظم رهبری است.

مسئول بسیج دانشگاه ایلام تصریح کرد: ما با توجه به این هدف کلی که تربیت نیروی هم تراز انقلاب اسلامی است، سیاست هایی را همچون،  حمایت از دانشجویان در علم آموزشی و تولید علم، حمایت از ایده های دانشجویی در برنامه های فرهنگی و حمایت از دانشجویان در صمیمیت و برادری و وحدت برای بهتر رسیدن به اهداف را پیگیری می کنیم و آنچه که گفته شد را در یک جمله خلاصه می کنم ما خود را خادم دانشجویان می دانیم.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد