سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17691
|
11:02 - 1394/09/14
نسخه چاپی

خدمات رایگان به زائران در مهران از تنوع خاصی برخوردار است/

ابتكاری جديد در جهت مقابله با نفوذ فرهنگی + تصاوير

ابتكاری جديد در جهت مقابله با نفوذ فرهنگی + تصاوير
زائران از فرهنگ ايراني اسلامي بويژه در بحث ابداع قالب هاي تلفن همراه با مضامين اسلامي استقبال چشمگيری داشتند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآوای مهران، موسسه فرهنگي نيكان فكور با ساخت قالب هاي انواع تلفن همراه كه مضامين عاشورايي، دفاع مقدس و شهدا بر روي آن حك شده است براي اولين بار در كشور مقابل نفوذ فرهنگ مبتذل ايستاده است.

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) نيز بارها بر مراقبت از نفوذ دشمن در مباحث سیاسی، فرهنگی و اقتصادی هشدار داده اند و فرمودند که خطرناکتر از همه این‌ها نفوذ فرهنگی است که از درون به ملت آسیب می رساند.

رهبر معظم انقلاب در فرازهایی از نامه به عموم جوانان در کشورهای غربی‌ تاكيد كرده اند:بسیاری از کشورهای دنیا به فرهنگ بومی و ملّی خود افتخار میکنند، فرهنگهایی که در عین بالندگی و زایش، صدها سال جوامع بشری را بخوبی تغذیه کرده است؛ دنیای اسلام نیز از این امر مستثنا نبوده است. امّا در دوره‌ی معاصر، جهان غرب با بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته، بر شبیه‌سازی و همانندسازی فرهنگی جهان پافشاری میکند.

با اين حال و در ايامي كه مردم از هر قشر وگروه فوج فوج خود را براي شركت در مراسم كنگره اربعين آماده مي كردند و از مرز بين المللي مهران راهي كربلاي معلي در كشور عراق مي شدند موسسه فرهنگي نيكان فكور با ايجاد غرفه اي بين راه تردد زائران اربعين حسيني ابتكار جديد خود را كه نشات گرفته از فرهنگ ايراني اسلامي بود در اختيار زائران قرار داد.

اگرچه اين غرفه بدون ذكر نام موسسه و تبليغات آنچناني به كار خود ادامه مي داد اما استقبال چشمگير زائران از فرهنگ ايراني اسلامي بويژه در بحث ابداع قالب هاي تلفن همراه با مضامين اسلامي قابل تامل بود.

مسعود مرشدي از مجموعه موسسه فرهنگي نيكان فكور كه گرداندهنده غرفه بود در خصوص اين كار فرهنگي به خبرنگار آواي مهران گفت: طي سالهاي گذشته كه كشورهاي غربي خيلي زير پوستي و نرم روي فرهنگ و مذهب ما كار مي كردند براي اولين بار در كشور موسسه ما براي مقابله با فرهنگ مبتذل غربي قالب هاي تلفن همراهي را ساخت كه داراي مضمون هاي عاشورايي، دفاع مقدس و تمثال شهدا بود.

وي اظهار كرد:طي ساليان گذشته ميليون ها قالب تلفن همراه به كشور وارد شده اند و متاسفانه به شدت هم در حال رشد است نمادهای فراماسونری و شيطان پرستي بر روي آنها حك شده و در دست جوانان و اقشار مختلف مردم قرار گرفته است.

مرشدي ادامه داد: موسسه ما با ابداع اين نو آوري ضمن ساخت قالب هاي گوناگون تلفن همراه مضامين ديني و دفاع مقدس همچون؛ محرم ، عاشورا، تمثال شهدا و احاديث و بيانات رهبري بر روي آنها حك كرد.

اين عضو موسسه فرهنگي و غرفه دار افزود: قالب هاي تلفن همراهي كه براي اولين بار در كشور توسط مجموعه فرهنگي ما ساخته شده مي تواند همچون يك آگهی‌نما (بیلبورد) در دست تمام اقشار جامعه قرار گيرد و فرهنگ ناب ايراني اسلامي در جامعه ترويج داده شود.

وي در پايان با بيان اينكه مسوولان مي توانند در خصوص ترويج فرهنگ ايراني اسلامي به ما كنند گفت: انتظاري كه از مسوولان دارم اين است كه ما را در ترويج اين فرهنگ كمك كنند تا فرهنگ غرب و شيطان پرستي كه توسط اينگونه كالاها به مردم عرضه مي شود در جامعه پاك شود.

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد