سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17665
|
07:50 - 1394/09/12
نسخه چاپی

در گفتگوی ایلام بیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان عنوان شد/

آخرین وضعیت تردد در جاده های ایلام/ رانندگان با پلیس همکاری های لازم را داشته باشند

آخرین وضعیت تردد در جاده های ایلام/ رانندگان با پلیس همکاری های لازم را داشته باشند
سردار علی دولتی گفت: زائرانی که قصد سفر به استان لرستان و مرکزی و خوزستان و شهرهای جنوبی دارند حتما از طریق جاده دهلران تردد کنند.

سردار "علی دولتی"، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اعزامی ایلام بیدار مستقر در مرز مهران با اشاره به بازگشت زائران اربعین به کشور از مرز مهران گفت: زائران هنگام بازگشت دقت کافی را داشته باشند چرا که جاده های استان ایلام جاده ه های کم عرضی هستند.

وی از زائران خواست با توجه به این مشکل و تردد زیاد مسیر حتما قوانین و مقررات را رعایت و در صورت خواب آلودگی حتما توقف داشته باشند.

این فرمانده انتظامی اظهار کرد: در سطح معابر خروجی بحث ترافیک حکم فرما است و اگر مردم و رانندگان همکاری نکنند قطعا به گره های ترافیکی خاصی مواجه خواهیم شد.

دولتی افزود: تمامی رانندگان همکاری های لازم را با پلیس در جهت رفع ترافیک داشته باشند تا مشکلات ترافیکی به حداقل برسد.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام ادامه داد: عزیزانی که قصد سفر به استان لرستان و مرکزی و خوزستان و شهرهای جنوبی دارند حتما از طریق جاده دهلران تردد کنند.

وی بیان کرد: بخش عظیمی از خودروهایی که به مقصد پلدختر حرکت می کنند از مسیر جاده ملکشاهی اعزام می شوند و از حضور اتوبوس  و تریلر در جاده ملکشاهی به جد خودداری می شود.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: کسانی هم که در مسیر جاده ایلام هستند برای ذحضور در شهرهای کرمانشاه و شهرهای غربی و شمال غرب با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز حتما ما را یاری کنند تا مشکل تصادف و یا گره ترافیکی در جاده نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد