سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17658
|
00:23 - 1394/09/11
نسخه چاپی

با بسته شدن مرز توسط عراق رخ داد/

وضعیت نامناسب زائرین در مرز مهران

وضعیت نامناسب زائرین در مرز مهران
به دلیل حجم بالای خروجی زانر در مرز بین المللی مهران ، این مرز بصورت یک طرفه از سوی عراق بسته شده و همین امر باعث ایجاد مشکلاتی در مرز شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامیايلام بيدار در مرز مهران،  به دلیل حجم بالای خروجی زانر در مرز بین المللی مهران ، این مرز بصورت یک طرفه از سوی عراق بسته شد.

با بسته شدن مسیر تردد رفت زوار در مرز حجم زیادی از مشتاقان زیارت امام حسین (ع) در پشت درهای مرز عراق منتظر باز شدن آن هستند.

این بسته شدن باعث شده تا هزاران نفر نفر از مردم در پایانه مرزی مهران سرگردان شوند و همچنین اینکه امکانات پیش بینی شده در مرز پاسخگوی آنها نباشد  به همین جهت با کمبود شدید امکانات مواجه باشند.

عوامل اجرایی ستاد اربعین تمام تلاش خود را دارند تا مشکلات زوار را حل نموده تا مشکلی ایجاد نشود اما حجم بالای زوار به گونه ای بوده که این تلاش ها نتیجه ندارد.

این موضوع در حالی بوده که مسئولان استانی و کشوری از شب گذشته هشدارهای لازم را به زوار در خصوص بسته شدن مرز توسط طرف عراقی داده بودند.

مسئولان  از مردم می خواهند هیچگونه مراجعه ای به مرز مهران نداشته باشند تا بتوانند این حجم زائر مشتاق و همچنین افرادی که از مرز وراد کشور می شوند را از پایانه مرزی تخلیه کنند.

مرز مهران بعنوان پرتردد ترین مرز زمینی با کشور عراق پذیرای بیش از 60 درصد زوار مشتاق زیارت اباعبدالله الحسین (ع) بوده است.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد