سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17579
|
07:03 - 1394/09/04
نسخه چاپی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

روزانه 200 دقیقه ویژه برنامه اربعین پخش می شود

روزانه 200 دقیقه ویژه برنامه اربعین پخش می شود
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: روزانه 200 دقیقه ویژه برنامه اربعین از صدا و سیمای این مرکز پخش می شود.

"علیرضا شیروی"، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز ایلام با توجه به وظیفه استانی و ملی که از طرف ستاد کل اربعین داشته و در این راستا در زمینه استانی یک سری برنامه ریزی ها صورت پذیرفته است.

وی گفت: در این زمینه نیروهای خود را در مرز مهران مستقر کردیم تا این کنگره عظیم را به صورت زنده نیز پوشش دهد.

این مسئول افزود: در بحث ملی نیز از پوشش داخلی یعنی از ابتدای استان ایلام تا جلوی پاییانه مرزی بر عهده صدا و سیما گذاشته شده که از طریق دو ایستگاه ماهواره ای و زمینی در پایانه مستقر کردیم تا این کار انجام گیرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام ادامه داد: دو استودیو نیز در پایانه مرزی مستقر شده در کنار ایستگاه ماهواره ای که از اول آذر روزانه با تمام شبکه های سراسری به صورت زنده و مستقیم برقرار کرده و گزارش های تولیدس می شود.

شیروی بیان کرد: در حوزه اخبار نیز گزارشگران ما اخبار ویژه ای را تدارک دیده اند که در می تواند به طور متوسط در شبکه های سراسری و به خصوص ابار ساعت 14 و ساعت 21 از شبکه یک و نیز شبکه خبر پخش شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه شهر مهران نیز از روز پنجم اذر ایستگاه فرستنده پخش خواهد شد و سیل انبوه جمعیت هم از آنجا منعکس می شود و علاوه بر این در حوزه صدا هم با توجه به راه اندازی رادیو اربعین در مرکز اطلاع رسانی داخل کشور و مرزی از طریق ایستگاه های برون مرزی انجام گرفته است.

این مسئول عنوان کرد: در مجمع در سه حوزه صدا و سیما و خبر در حال پوشش کامل این رویداد بزرگ هستیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در پایان گفت: در مجموع به صورت روزانه دو روز است در پایانه مرزی مستقر شدیم و در بخش خبری یک گزارش دو تا سه دقیقه ای داریم و با توجه به حضور شخصیت های کشوری و لشکری به استان اخبار تولید و پخش می شود و به طور میانگین روزانه تا 200 دقیقه ویژه برنامه های اربعین در این مرکز تولید می شود که در این زمینه با شبکه های یک و دو، خبر، قرآن و شما و آموزش در روزهای آینده ارتباط ها برقرار خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد