سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16574
|
07:26 - 1394/07/08
نسخه چاپی

در راستای فاز دوم تسهیلات به زلزله زدگان صورت می گیرد/

اعطای تسهیلات به 250 واحد احداثی در دهلران

اعطای تسهیلات به 250 واحد احداثی در دهلران
مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران گفت: تعداد 250 واحد احداثی که درخواست آن ها ثبت شده، تسهیلات داده می شود.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازنسیم دهلران، "سجاد نقیبی"، مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران اظهار کرد: فاز دوم تسهیلات زلزله زدگان دهلران آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار آمده فقط برای ساختمان های احداثی است، افزود: فعلا اعتبار آمده برای ساختمان های احداثی(تخریب و بازسازی) می باشد و در صورت تامین اعتبار برای تسهیلات تعمیری در فاز دوم، از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهیم نمود.
مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران با بیان اینکه میزان اعتبار تسهیلات پرداختی به متقاضیان در فاز دوم کاهش یافته است، افزود: بر اساس اعتبار تعیین شده در مرحله دوم به متقاضیان واحد های احداثی 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 50 میلیون ریال بلاعوض داده می شود.
وی ادامه داد: این اعتبار برای 250 واحد احداثی می باشد.
نقیبی ادامه داد: از طریق مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با مسئولان بنیاد مسکن کشور درصدد هستیم تا میزان اعتبارات به حالت قبل(فاز اول)برگردد.
وی با اشاره به اعتبارات فاز اول، بیان نمود: در فاز اول170 میلیارد و 510 میلیون ریال جهت واحدهای تعمیری به تعداد 4097 واحد و 60 میلیاردو 500 میلیون ریال جهت واحد های احداثی به تعداد 242 واحد تخصیص داده شده است.
مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی فاز اول 95 درصد می باشد.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد