سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16569
|
13:30 - 1394/07/07
نسخه چاپی

در یادواره پنج شهید امدادگر ایلام عنوان شد؛

انتقاد استاندار ایلام از رسانه های غربی در قبال فاجعه منا

انتقاد استاندار ایلام از رسانه های غربی در قبال فاجعه منا
استاندار ایلام گفت: رسانه های غربی در قبال فاجعه منا یا سکوت اختیار کردند یا خیلی گذرا، گزارش دادند در حالیکه بیش از دو هزار نفر در این فاجعه کشته شدند.

به گزارشایلام بیدار، اولین یادواره پنج شهید امدادگر استان ایلام، صبح امروز (سه شنبه) با حضور گسترده مردم و مسئولان در محل سالن حفظ آثار استان ایلام برگزار شد.

"محمدرضا مروارید"، استاندار ایلام در این مراسم، دفاع مقدس را گنجینیه ای از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان دانست و گفت: بدون تردید دفاع مقدس دارای ابعاد و زوایای مختلف و متنوعی است که بسیاری از آن هنوز گفته یا شنیده نشده است.

وی اظهار کرد: از ویژگی های منحصر بفرد مردم ایلام در این دوران، مواجهه مستقیم با جنگ بود ضمن اینکه هنوز در رابطه با جنگ و دفاع مقدس ناگفته های زیادی وجود دارد که باید بیان شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به فاجعه منا افزود: رژیم آل سعود حدود یک قرن است که بر مسند قدرت بوده و مردم عربستان را در گروگان خود گرفته اند، این رژیم حتی توان اداره کشورشان را هم ندارند و به همین خاطر ثروت خدادادی این سرزمین مقدس را برای منافع زودگذر در اختیار سران استکبار بعنوان رشوه می دهند.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: رسانه های خارجی بخصوص غربی در قبال فاجعه منا یا سکوت اختیار کردند یا خیلی گذرا، گزارشی دادند در حالیکه بیش از دو هزار نفر در این فاجعه کشته شدند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد