سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16437
|
12:04 - 1394/06/30
نسخه چاپی

به همت بسیج جامعه پزشکی ایلام/

بیمارستان صحرایی در بخش کارزان راه اندازی می‌شود

بیمارستان صحرایی در بخش کارزان راه اندازی می‌شود
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: بیمارستان صحرایی کارزان در 11حوزه فوق تخصصی و تخصصی به مناطق محرم سیروان خدمات رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار، سرهنگ ساسان زمانی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: ششمین بیمارستان تخصصی صحرایی سپاه در ایام دفاع مقدس در شهرستان سیروان بخش کارزان افتتاح می شود.

وی با اشاره به پیش اقدامات صورت گرفته برای ایجاد این بیمارستان گفت: بسیج جامعه پزشکی از مرادماه امسال با اعزام 15 تیم عمومی و تخصصی امداد و درمان به مناطق روستایی شهرستان سیروان اقدام به غربالگری از میان مردم کرده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام افزود: در این مدت بیش از 2000نفر از مردم این مناطق از خدمات درمانی و همچنین دارویی بسیج استفاده کردند.

زمانی تصریح کرد: تیم های پزشکی در مدت اعزام به مناطق و براساس فرم های غربالگری بیش از 1000 نفر از افرادی که به خدمات تخصصی و فوق تخصصی نیاز داشتند شناسایی و در مدت برپایی بیمارستان درمان می شوند.

وی ادامه داد: این بیمارستان در 11حوزه فوق تخصصی و تخصصی در بخش هایی مختلف درمانی اعم از زنان و زایمان، ارتوپدی، چشم پزشکی، داخلی، داندانپزشک و ... به مناطق محرم سیروان خدمات رسانی می کند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی تأکید کرد: تمام خدمات ارائه شده به مردم عزیز این مناطق بصورت کاملا رایگان می باشد.

بیسمارستان صحرایی شهدای کارزان 4مهرماه سالجاری با حضور مسئولان ارشد استان بمدت سه شبانه روز در بخش کارزان روستای قنات آباد افتتاح و به مردم خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد