سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16339
|
09:02 - 1394/06/24
نسخه چاپی

شورای گفتمان انقلاب اسلامی یا گفتمان احمدی نژاد/

مرز بندی خود با جریان انحرافی را رسما اعلام کنید

مرز بندی خود با جریان انحرافی را رسما اعلام کنید
گفتمان انقلاب اسلامی زنده است و همواره این نهضت زنده و پویا نیز خواهد بود و نیازی به احیا توسط احمدی نژاد و رفیق گرمابه و گلستانش اسفندیار رحیم مشایی را ندارد.

گروه سیاسی ایلام بیدار-محمد رضایی:در چند روز گذشته انتشار عکس نوشت هایی با لوگوی شورای گفتمان انقلاب اسلامی در سطح شبکه های اجتماعی بار دیگر فرضیه سیاسی بودن این شورا را نشان داد.

پیش از این و در یادداشتی با عنوان "مراقب انحراف از اصولتان باشید" از اعضای محترم این شورا که همگی  از چهره های ارزشی و اصولگرا می باشند خواستم که مرز خود با جریان انحرافی را مشخص کرده و مراقب پاسداری از اصول انقلاب اسلامی باشند.

به دنبال انتشار این یادداشت برخی از دوستان خرده گرفتند که اين شورا مقاصد انتخاباتي ندارد و هدف اين شورا تبيين مباني انقلاب اسلامی و تعميق آن و نشر و ترويج و التزام به انقلاب است،هرچند از آنها خواستیم که با انتشار بیانیه ای موضع خود را در خصوص جریان انحرافی و شخص اول آن یعنی "اسفندیار رحیم مشایی" اعلام کنند اما آنها از این موضوع سر باز زدند و اکنون با انتشار عکس نوشت هایی با تصاویر احمدی نژاد و جملات عجیب، شک ما را در سیاسی بودن این شورا به یقین تبدیل کرد.

به جملات زیر توجه کنید:

"قتل این خسته به تخریب شما ممکن نیست

ای ابرمرد

اگر همه خاص ها و تخص ها و همه اصحاب زر و زور و تزویر بر علیه تو هستند،اما بدان دلهای مشتاقیست که در قلبشان زیر نام سید علی خامنه ای نام تو را حک نموده اند ... برای ابد"

جدای از این جملات شگفت انگیز باید از دست اندرکاران این گفتمان پرسید که گفتمان شما انقلاب اسلامی است یا گفتمان احمدی نژاد؟هدف شما از انتشار این عکس ها چیست؟

با ضربه های اساسی احمدی نژاد بر پیکره گفتمان انقلاب اسلامی(سکوت در قبال حوادث سوریه،بهار انسانی خواندن حوادث منطقه نه بیداری اسلامی خواندن آنها،تهمت و افترا به شخصیت ها بدون ثابت شدن آن اتهامات که رهبری با عنوان رفتاری  خلاف شرع، قانون و اخلاق از آن یاد کردند و هزاران نمونه دیگر)  چه می کنید؟

اگر يکي از بحث‎‎هاي انقلاب اسلامي رهبری يا ولايت باشد، از اين منظر گفتمان آقای احمدينژاد را چگونه ميبينيد؟

اگر شما معتقدید که انتشار این عکس ها به خاطر این است که احمدی نژاد پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است بهتر است بدانید که نسبت دادن پرچمداری گفتمان انقلاب به احمدی نژاد، ظلم به انقلاب، نظام، رهبری و امام است.

گفتمان انقلاب اسلامی زنده است و همواره این نهضت زنده و پویا نیز خواهد بود و نیازی به احیا توسط احمدی نژاد و رفیق گرمابه و گلستانش اسفندیار رحیم مشایی را ندارد.

دوستان عزیز در این شورا باید و در اسرع وقت موضع شفاف خود را در خصوص علل انتشار این عکس ها و نیز نظرشان در خصوص جریان انحرافی رسما اعلام کنند تا خدای نکرده بیش از این اذهان عمومی به سمت سیاسی کاری بودن این شورا سوق پیدا نکند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد