سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16311
|
07:36 - 1394/06/23
نسخه چاپی

برای بازگشت دو پرستوی مهاجر/

روزی که پرواز شماره نداشت

روزی که پرواز شماره نداشت
پیکر پاک دو پرستوی مهاجر، در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس به خانه بازگشتند.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازایلام پویا، پس از حدود 30 سال انتظار، پیکر پاک 2 پرستوی مهاجر و 2 معلم شهید، در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس به خانه بازگشتند.

پرواز هواپیما در فرودگاه ایلام معنایی نداشت و این فرود بود که عظمت پرواز را محو کرده بود، فرود 2 پرستوی عاشقی که پس از سی سال پریدن و و در اوج بودن امروز به زمین رجعت کردند.

فرودگاه شهدای ایلام مملو بود از حضور عاشقانه جمعیت مشتاقی که در برابر عظمت این شهدا قبل از طلوع افتاب خود را به محل استقبال رسانده بودند.

حضور پاسداران و همرزمان شهدا جلوه خاصی به مراسم داده بود، آنجا که بعد از فرمان ایست خبردار همه در جای خود خشک شدند و دست را به نشانه احترام بالا بردند و دیگر نتوانستند اشک چشمهای خود را پاک کنند.

همه با چشمانی اشک آلود از شهدا، این اسوه های صبر و پایداری به خوبی  استقبال کردند و بار دیگر اوج ارادتمندی به شهدا را نمایان و آشکار ساختند.

پرواز شماره نداشت، گیت های ورودی و خروجی شماره نداشت، امروز همه چیز درجه یک بود، هواپیمای حامل پیکر شهدا به دلیل افتخاری که نصیبش شده بود، گیت های ورودی و خروجی که افتخار ورود و خروج پیکرها را نصیب خود کردند و نهایتا مردمی که درجه یک بودند.

امروز مادر شهید حمید زرگوشی آرامش گرفته بود ولی باز هم قرار نداشت. مادر شهید مراد حاصلی هم حضور نداشت چرا که سالها پیش و بعد از چندین سال انتظار و دوری از جگرگوشه اش دق کرده بود؛ اما مادران ایلامی آماده بودند تا برای لطفعلی مادری کنند و به جای دو چشم، این چشمها بود که برای حمید و لطفعلی امروز خیس بود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد