سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 16303
|
12:30 - 1394/06/22
نسخه چاپی

فضای استان یادآور دفاع مقدس شد/

حال وهوای مردم چرداول برای بازگشت شهیدمرادحاصلی

حال وهوای مردم چرداول برای بازگشت شهیدمرادحاصلی
در آستانه ورود پیکر پاک شهید لطفعلی مرادحاصلی به شهرستان چرداول،این شهرستان عطر و بویی دیگر گرفته است.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازدیار زاگرس، خوشا به حال شمعی که می سوزدواطرافیان را به نور خود روشن می کند شمعی که به خاطر سوختنش پروانه های از جنس خوبی عاشقش می شوند و گرداگرد آن می چرخند.

امروزپروانه های عاشقی دوباره دور شمعی که 29 سال قبل برای هدایت نسل آفتاب وسرزمین پاکان سوخت وامروز یکبار دیگر شعله های او چراغ هدایت شده است جمع شده اند.

آری شهید"لطفعلی مرادحاصلی" دانشجویی که با علم خود بهترین عمل را انتخاب کردودر نبرد حق علیه باطل هدیه خودرا از خداوند باری تعالی گرفت واورا برسفره{عندربهم یرزقون}دعوت کرد.

زادگاه او وشهرستان چرداول حال وهوای دیگری گرفته است.

همرزمان وهمسنگران او از خاطرات روزهای سخت نبرد می گویند،جوانان ونوجوانان به دنبال عکس های او برای خلق تصویری هنرمندانه می گردندکسانی که حتی برای یکبار صورت شهید لطفعلی مرادحاصلی ندیده ولی سیرت اورا خوب فهمیده اند آنها فضای مجازی را پر از حقیقت کرده اند.

عده ای به یاد او توسل وندبه برقرار می کنند و بی صبرانه به انتظار پیکر مطهرش نشسته اند.

دلهای پاک مردان خداجوی در جوش و خروش تشیع پیکر فرشته خویی است که با دم مسیحایی خمینی کبیر(ره) دفاع از ولایت را سر لوحه خود قرار داد و صبر کرد تا پیامش را به وقتش بفرستد آری او فقط به رسالت از دین و میهن که به شهادت ختم شد اکتفا نکرد بلکه پیکرش امروز رسالت بزرگی انجام می دهد دلهایی که در هیاهوی مادیات وبوی رنگ و تظاهر شهر تاری از غفلت در او تنیده و تاریک شده است ، نور پیکر شهید مرادحاصلی غفلت ها را زدود و دوباره حیات  الهی در دلها زنده کرد دل مادران و خواهرانی که پر از غم واندوه است و به یاد او گریه وزاری می کند و می گویند ای کاش مادرش هم زنده بود و این آمدن غرور آفرین را می دیدومی دید چگونه فرزندش مردمی را منقلب کرد و دلهایی را شوراند آری مادر سلطان غم و کوه صبر و استقامت بود او توانست فرزندی را تربیت کند که ثمره اش در دنیا با هیچ ارزش مادی قابل قیاس نباشد.

خوشا به چنین مادر و فرزندی که امروز محاسبات مادی و ریاضی نمی تواند حاصل جمعی برای صبر و استقامت و اندیشه و ولایت مداری آنها رقم بزند  آنچه رقم می خورد نزد صاحب آسمانها و زمین و صاحب حساب کتاب است.

ما هم دست به دعا می نشینیم و زانوی ادب می زنیم و از خدای باری تعالی می خواهیم شفاعت شهیدان را نصیبمان قرار دهد و همچون آنها مرگ سرخ و ولایت مداری نصیبمان گرداند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد