سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16297
|
10:30 - 1394/06/22
نسخه چاپی

مسئولان بی مهری می کنند/

بازی دولت با مردم دهلران در مسکن مهر

بازی دولت با مردم دهلران در مسکن مهر
مسئولان استان ایلام با زدن مهر افتتاح بر پیشانی مسکن مهر دهلران، بر پسرفت های آن می افزایند.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازنسیم دهلران،  اصحاب رسانه و برخی مسئولان شهرستان دهلران از گذشته تا به امروز همواره از نیاز توجه ویژه مسئولان استان به این شهرستان گفته اند.

این نیاز بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان این شهرستان به وجود آمده است اما با وجود تلاش های فراوان و کارهای مثبتی که صورت گرفته هنوز آن نگاه ویژه که در حد ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان دهلران باشد محقق نگردیده است.
سند گویای این امر امام جمعه و فرماندار شهرستان دهلران می باشد که بارها در خطبه های نماز جمعه و جلسات شهرستان دهلران از نیازمند بودن این شهرستان به توجه ویژه مسئولان استان انتقاد و نصیحت نموده اند و در رسانه ها نیز منتشر شده است.
متاسفانه در استان ایلام این توجهات بیشتر در تبلیغات وجود دارد و علاوه بر اینکه نگاه ویژه به صورت ملموس دیده نمی شود، در برخی موارد شاید آن نگاه معمولی نیز صورت نمی گیرد.
نگاه مسئولان استان را مردم شهرستان دهلران می توانند به قضاوت بنشینند و ممکن است که مسئولان کشور از دور به نفع مسئولان استان رأی دهند که نمونه بارز آن "افتتاح همزمان 2000 واحد مسکن مهر استان ایلام" است که به تازگی به دست قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر افتتاح شد.
بنرهای تبلیغاتی و رسانه های استان که از زبان مسئولان استان شنیده بودند، یکی از شهرستان هایی که همزمان در این مراسم مسکن مهرش افتتاح می شد را دهلران نامیده بودند و حتی این خبر در در اخبار شبکه استانی نیز پخش شد.
 بر اساس این گزارش؛ خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نسیم دهلران با سر زدن به پروژه های مسکن مهر دهلران و تماس با برخی مسئولان ذیربط به این نتیجه رسید که مسکن مهری در دهلران افتتاح نگردیده است.
البته برخی مردم بر اثر فشار مالی و... در خانه های خود با هماهنگی تعاونی های این پروژه ها سکنی گزیده اند ولی رسماً افتتاحی در دهلران نبود که نبود.
خوب است حالا که علم به سرعت در حال پیشرفت است و این سرعت در استان ایلام گرچه با کمی کندی رو به جلو می باشد در  افتتاحیه های همزمان بیایند تصویری یا مثل افتتاح گازرسانی آبدانان تلفنی افتتاح نمایند تا واقعیت لمس شود.
افتتاح پروژه هایی که هنوز نیازمند بودجه و یا برنامه های بهتر از سوی دولت می باشد باعث می گردد مسئولان دیگر قدرت پیگیری آن پروژه ها را نداشته باشند چرا که دیگر بر پیشانی این پروژه ها مهر افتتاح خورده است.
 
 
 
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد