سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16282
|
10:21 - 1394/06/21
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام با اشاره به هجمه علیه شورای نگهبان:

دشمنان بدنبال ایجاد فتنه جدیدی هستند

دشمنان بدنبال ایجاد فتنه جدیدی هستند
فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: متأسفانه اخیراً از سوی برخی خواص هجمه هایی را علیه شورای نگهبان شروع کردند و بدنبال این هستند بتوانند افرادی وابسته به غرب و استکبار را وارد مجلس شود.

به گزارشایلام بیداربهپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، سردار "سیدصادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در مراسم تجلیل از رده های برتر بسیج گفت: عزت امروز جمهوری اسلامی مرهون معنویت رهبری الهی امام خمینی (ره)، راهنمایی های داهیانه مقام معظم رهبری و آحاد مردم کشور که همراه با رهبری بار این انقلاب را بردوش کشیدند هستند.

وی اظهار کرد: ثمره و نماد این همه مجاهدت ها و قدرت را می توان در جانبازی ایثارگران و شهداء به عینه مشاهده کرد و همین ایثارگری های بود که توانست با قدرت نرم خود آمریکای جهانخوار و مستکبر را پای میز مذاکرات بکشاند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام این قدرت نرم را بزرگترین مولفه پیروزی بخش کشور دانست و افزود: الحمدالله به برکت وجودی مقام معظم رهبری و راهنمایی های ایشان در زیر سایه ولایت فقیه توانستیم کشتی نجات بخش انقلاب اسلامی را به پیش ببریم و به ابرقدرت های غرب بفهمانیم که ایران اسلامی تسلیم شدنی نیست.

سردار حسینی ادامه داد: به دبرکت خون شهداء و تلاش های رهبری و آحاد مردم ایران قطب و قلب جهان اسلام بوده و توانسته خون و جریان مثبت را به شریان اسلام در دنیا وارد وارد کند.

وی تصریح کرد: یکی از این مولفه های پیروزی بخش قدرت جنگ نرم ایران در دنیا بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی در کنار روحانیت هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین در ادامه به موضوع هسته ای و مذاکرات اشاره و بیان داشت: قدرت های جهانی به نقش و اهمیت ایران در منطقه واقف شدند و به همین دلیل پای میز مذاکره آمدند و می بینیم که هیئت های دیپلماتیک کشورها بصورت گسترده به ایران رفت و آمد می کنند.

سردار حسینی یکی  مولفه های پیروزی بخش در این مذاکرات را پیشرفت علمی کشور دانست و گفت: با تلاش جوانان و دانشمندان کشور به حمدالله به درجه ای از پیشرفت چه در سطح نظامی و دفاعی و چه در سایر بخش ها دست یافتیم که دشمنان توان مقابله با ایران را از دست دادند و تنها راه برون رفت خود از این منجلاب را مذاکره با ایران دانستند.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به موضوع انتخابات اشاره و اظهار داشت: انتخابات ایران یکی از مهمترین اتفاقات سیاسی بوده که در سطح بین المللی تأثیر داشته و دشمنان ایران از همین الان در حال ارسال کدهای خرابکارانه هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متأسفانه اخیراً از سوی برخی خواص هجمه هایی را علیه شورای نگهبان شروع کردند و بدنبال این هستند بتوانند افرادی وابسته به غرب و استکبار را وارد مجلس شود.

وی این اقدامات را علیه شورای نگهبان محکوم و گفت: دشمنان داخلی و خارجی بدنبال کسب کرسی های مجلس بوده و برای آن برنامه دارند و در واقع به دنبال ایجاد فتنه 88 دیگری هستند.

سردار حسینی در پایان با تقدیر از رده های برتر بسیج و سپاه اظهار داشت: هرساله از سوی سازمان ها از رده های برتر به جهت پیشبرد اهداف خود تقدیر می کنند و سپاه نیز براساس مأموریت ها و شاخص هایی اقدام به تقدیر از نیروها و ردهای برتر می کند.

در پایان این مراسم از 104نفر از نفرات و رده هنای برتر سپاه و بسیج با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد