سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16104
|
22:25 - 1394/06/10
نسخه چاپی

در پی آلودگی هوا

فعالیت ادارات استان با دو ساعت تاخیر آغاز می شود

 فعالیت ادارات استان با دو ساعت تاخیر آغاز می شود
فعالیت کلیه ادارات استان در پی آلودگی هوا ناشی از ورود توده گرد و غبار با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار،در پی آلودگی هوا ناشی از ورود توده گرد و غبار به استان که از صبح امروز (سه شنبه)برخی نواحی را در برگرفته کمیته نظارت و هماهنگی مواقع اضطراری آلودگی هوا مدیریت بحران ساعتی پیش تشکیل داد.

بر همین اساس و به علت غلظت آلاینده ها در استان،فعالیت ادارات و بانک ها به جز نهادهای امداد رسان،فردا(چهارشنبه) با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

همچنین براساس تصمیم ستاد بحران استان ایلام،فعالیت کلیه ادارات در شهرستان مهران تعطیل خواهد بود.

احمد کرمی مدیرکل بحران استانداری ایلام با اشاره به ورود پدیده گرد و غبار به استان گفت:میزان ذرات معلق هوای ایلام به 9 برابر حد مجاز رسیده است.

وی اظهار کرد: این میزان در شهر ایوان 11 برابر حد مجاز گزارش شده است و میزان دید افقی در شهرهای ایلام و ایوان به حدود یک کیلومتر رسیده در حالیکه این مقدار در دهلران ظهر امروز تنها 200 متر بوده است.

مدیرکل بحران استانداری ایلام  میزان ذرات معلق شهر ایلام را 1347 میکروگرم و به شکل افزایشی، مهران 498 پایدار ، دهلران 222 پایدار ، ایوان 1567 افزایشی ، سرابله 124 افزایشی و دره شهر 48 پایدار عنوان کرد.
کرمی یادآور شد: وجود ذرات معلق در هوای مناطق مختلف تا 150 میکروگرم در هر متر مکعب عادی است ضمن اینکه میزان غلظت آلاینده ها در هوا نیز تا 35 پی ام 2/5 عادی است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد