سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16101
|
15:22 - 1394/06/10
نسخه چاپی

جوابیه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به یک خبر؛

حجم مخزن موجود شهر مهران برای استفاده مردم کافی است/مخازن فلزی جاده امام زاده سید حسن بلااستفاده هستند

حجم مخزن موجود شهر مهران برای استفاده مردم کافی است/مخازن فلزی جاده امام زاده سید حسن بلااستفاده هستند
شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با ارسال جوابیه ای به گزارش ایلام بیدار مبنی بر جیره بندی و قطعی آب مهرانی ها با اجرای طرح آبرسانی به مرز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایلام بیدار،به دنبال انتشار گزارش "جیره بندی و قطعی آب مهرانی ها با طرح آبرسانی به مرز" در این پایگاه خبری،شرکت آب و فاضلاب استان ایلام جوابیه ای بدین شرح منتشر کرد.

سرپرستی محترم پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار
با سلام احتراماً در پاسخ به مطلب مندرج در آن سایت تحت عنوان «جیره بندی و قطعی آب مهران با طرح آبرسانی به مرز» خواهشمند است دستور فرمایید به منظور تنویر افکار عمومی نسبت به درج جوابیه ذیل اقدام را مبذول فرمایید.
ضمن تقدیر و تشکر از انتقادت سازنده نگارنده و دغدغه ایشان در رابطه آب مهران به استحضار می رساند مخازن فلزی جاده امام زاده سید حسن(ع) مدت زیادی است که بلااستفاده بوده و هیچ استفاده ای در فرایند این توزیع و انتقال آب شهر مهران ندارند. 
و برای تامین آب شرب مورد نیاز پایانه اقتصادی مهران و خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات علی الخصوص در ایام اربعین حسینی، با مساعدت دولت محترم احداث خط انتقال به طول 18 کیلومتر و دو حلقه چاه جدیدالاحداث در دستور کار قرار گرفت است. و هم اکنون در حال اجراست
این پروژه برای مصرف حداکثری زائرین طراحی شده و در مدت زمان محدودی مورد استفاده با ظرفیت کامل قرار می گیرد و در سایر مدت سال می تواند در جبران کمبود نیاز آبی شهر مهران مؤثر باشد
لازم به ذکر است با توجه به جمعیت شهر مهران حجم مخزن موجود این شهر برابر استانداردهای صنعت آب و فاضلاب در کشور کافی می باشد.
با توجه به وضعیت شبکه توزیع شهر مهران که بعلت قدمت بالای لوله ها نیاز به اصلاح شبکه دارند.بعضاً شرکت در هنگام انجام عملیات اجرایی ممکن است برای مدت خیلی کوتاه بعلت قطعی برق و فرسودگی شبکه، در ساعتی از شبانه روز قطعی آب وجود داشته باشد که این امر طبیعی بنظر می رسد
و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این شرکت آمادگی دارد تا نسبت به اصلاح شبکه های فرسوده و زون بندی آن اقدام نماید.
در پایان بار دیگر از انتقادات سازنده نگارنده و همچنین مردم عزیز قدردانی بعمل آمده و این شرکت در راستای رسالت خطیر که بر عهد دارد همواره می کوشد که مشکل کمبود آب در هیچکدام از شهرهای استان بوجود نیاید.
محمد تقی رشیدی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام 

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد