سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16093
|
08:48 - 1394/06/10
نسخه چاپی

مدیر کل کمیته امداد ایلام:

800 خانواده مددجوی ایلامی فاقد مسکن مناسب هستند

800 خانواده مددجوی ایلامی فاقد مسکن مناسب هستند
مدیر کل کمیته امداد ایلام گفت: 800 خانواده مددجو فاقد مسکن مناسب هستند.

به گزارشایلام بیدار، "ضیاء رضایی"، مدیر کل کمیته امداد ایلام گفت: احداث مسکن و زیربنا یکی از مهمترین اولویتها و برنامه های این نهاد برای مددجویان بوده به شکلی که درسالهای اخیر بیش از 32 هزار پروژه مسکن شامل ساخت و بهسازی مسکن، سرویسهای بهداشتی ، حمام و آشپزخانه برای مددجویان مورد حمایت استان اجراء گردیده است.

با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 800 خانواده مددجوی مورد حمایت این نهاد در استان ایلام فاقد مسکن مناسب هستند گفت: با همکاری استاندار ایلام، بنیاد مسکن و جامعه خیرین ، در تلاش هستیم که اقدام جدی در زمینه خانه دار شدن این افراد به عمل آوریم.
رضایی تصریح کرد: از این تعداد خانواده فاقد مسکن 86 درصد آنها مددجویان شهری بوده و 14درصد آنان نیز مددجویان روستا نشین هستند.
وی ادامه داد: از این تعداد خانواده بیش از 64درصد آنها ساکن شهر ایلام بوده که نداشتن زمین و گران بودن مسکن یکی از اصلی ترین موانع در راه خانه دار شدن آنها بوده است.
رضایی تصریح کرد: 46 درصدی خانواده هایی که در شهر ایلام فاقد مسکن مناسب هستند زنان سرپرست خانوار بوده که با کمک سازمانهای ذیربط و مشارکت خیرین تلاشهایی توسط این نهاد برای خانه دار شدن آنها شروع شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد