سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16082
|
09:09 - 1394/06/09
نسخه چاپی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام خبر داد:

افتتاح سازمان نظام مهندسی در سه شهرستان ایلام

افتتاح سازمان نظام مهندسی در سه شهرستان ایلام
ساختمان سازمان نظام مهندسی در سه شهرستان ایلام افتتاح شد.

"منصور بهادری"، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام در گفتگو با خبرنگارایلام بیداراز افتتاح سازمان نظام مهندسی در سه شهرستان ایلام خبر داد.

وی اظهار کرد: این آیین در مراسم جداگانه ای در شهرستان های آبدانان، چرداول و دره شهر به بهره برداری رسید.

این مسئول رویکرد اعضای هیئت مدیره دوره ششم را خدمات دهی بیش تر به مردم دانست و افزود: تمرکز زدایی و توزیع عادلانه امکانات در شهرستان ها بخشی از اهداف اعضای هیئت مدیره در این دوره بوده است. 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام ادامه داد: مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام موظف و متعهد به رفتار حرفه ای برای خدمت رسانی به مردم هستند.

بهادری بیان کرد: مهندسین عضو سازمان باید با خدمات دهی مناسب به مردم همواره از شخصیت و هویت حرفه ای خود دفاع کنند.

وی از همکاران سازمان در شهرستان ها خواست با تعهد، تخصص و نیک نامی در صنعت ساخت و ساز بدرخشند. 

این مسئول اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با اجرای برنامه های آموزشی و ایجاد کارهای ساختاری در مقوله آموزش به دنبال پویائی و دست یابی به جایگاه واقعی و درخور شان همکاران است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام با بیان اینکه اجرای طرح های ساختمانی سازمان باید خود نمادی از استحکام، دقت و زیبایی باشد افزود: ساختمان دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان چرداول علاوه بر زیبایی و استحکام بنا ، با دقت و ظرافت در مدت زمان کم تر از چهارماه به بهره برداری رسیده است.

بهادری هدف از گشایش دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها را دستیابی به توسعه پایدار، ترویج مقررات ملی ساختمان، استحکام بنا در برابر بلایای طبیعی و افزایش عمر مفید ساختمان اعلام کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد