سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16045
|
09:23 - 1394/06/07
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد:

کاهش هزینه های درمانی با اجرای طرح تحول سلامت

کاهش هزینه های درمانی با اجرای طرح تحول سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کاهش هزینه های درمانی با اجرای طرح تحول سلامت خبر داد.

به گزارشایلام بیدار، دکتر "علی دل پیشه"، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در نشست صیانت ازحقوق شهروندی اظهار کرد: صیانت از حقوق مردم از اهمیت ویژه ای در دین مبین اسلام برخوردار است و در قرآن کریم به آن سفارش های بسیاری شده و در باورهای دینی و خصوصاً در قرآن کریم آیات متعدد در تاکید بر برابری، مساوات، توجه به امنیت، حق دادخواهی، آزادی و ... وجود دارد.

 
وی افزود: سرمایه اصلی انقلاب و نظام مردم هستند بنابراین هرچقدر به این مردم خدمت شود، کم است زیرا لیاقت این مردم فهیم و ولایتمدار بیش از این هاست بنابراین امید است که همکاران در راستای خدمت شایسته و دلسوزانه به مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اجرای طرح تحول نظام سلامت را گامی مهم در راستای خدمت به مردم در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار دانست و بیان نمود: با اجرای این طرح هزینه های درمانی مردم به نازل ترین حد خود رسیده است که در دوران قبل و بعد از انقلاب بی نظیر بوده است.
 
وی با بیان اینکه در ایجاد بیمارستان تک جنسیتی برای اولین بار در استان ایلام کلید خورد، خاطر نشان کرد: اخیراً از سوی وزیر محترم بهداشت دستورالعملی تحت عنوان ایجاد بیمارستان تک جنسیتی در تمام دانشگاههای علوم پزشکی کشور صادر گردیده که تاکیدی بر این اقدام در استان ایلام بوده است.
 
دل پیشه در ادامه این مبحث گفت: ایجاد بیمارستان تک جنسیتی در نوع خود احقاق حقوق شهروندی بانوان در استان است زیرا زنان حق دارند در محیطی باشند که تمام پرسنل آن زن باشند.
 
این مسئول در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که رضایت مندی جامعه در گرو رعایت حقوق شهروندی می باشد، یادآور شد: فقط با خدمتگزاری مطلوب و بی منت می توانیم رضایت مندی مردم را جلب نماییم و مدعی رعایت حقوق شهروندی باشیم.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد