سرویس: سیاسی
کد خبر: 67449
|
14:13 - 1403/07/11
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

صهیونیست‌ها بیشتر به نابودی نزدیک شده‌اند

صهیونیست‌ها بیشتر به نابودی نزدیک شده‌اند
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: صهیونیست‌ها تصوری داشتند مبنی بر اینکه جبهه مقاومت توان پاسخ‌دهی به آن‌ها را ندارد به همین دلیل هر روز گستاخ‌تر رفتار می‌کردند؛ اما امروز متوجه شدند که چیزی تا نابودی فاصله ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» بر اهمیت وحدت و همدلی در برابر دشمنان اسلام تأکید کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم به یکدیگر نزدیک شویم؛ تنها با همدلی و اتحاد می‌توانیم در برابر تفکر صهیونیستی ایستادگی کنیم.

مرادبیگی تفکر صهیونیستی را بر پایه ترور، خیانت و فریب دانست و افزود: این تفکر همواره به دنبال حذف بهترین انسان‌ها و خدمتگزاران جامعه بوده است و قبیله‌های مختلف در صدر اسلام نیز با خیانت به پیامبر، این رفتار را به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری همچنین به حملات اخیر به غزه و لبنان اشاره کرد و تصریح کرد: امروز شاهد ادامه این تفکر در حملات به غزه و لبنان هستیم، اما باید بدانیم که خون شهیدان، از جمله سید حسن نصرالله، بی‌ثمر نخواهد بود و در نهایت، این باند شرور به زانو در خواهد آمد.

مرادبیگی تأکید کرد: مکتب سید حسن نصرالله به ما می‌آموزد که باید به خدا اعتماد کنیم و در خدمت به مردم کوشا باشیم؛ این مکتب امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه و عمل ماست.

وی یادآور شد: سید حسن نصرالله با رهبری خود، مکتبی از خداباوری، ولایت‌مداری و خدمت به مردم را بنا نهاد که باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مدیر حوزه علمیه ایلام به نقش مهم ولایت‌فقیه در هدایت جامعه اشاره کرده و یادآور شد: ولایت‌فقیه، به عنوان یک اصل اساسی در نظام اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد و ما باید همواره در پی رضایت رهبری باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق در شب گذشته نشان داد که ایران دارای قابلیت‌هایی است که دشمن حتی نمی‌توانند آن را تصور کنند؛ بنابراین این عملیات تصورات آن‌ها را باطل کرد.

وی یادآور شد: صهیونیست‌ها تصوری داشتند مبنی بر اینکه جبهه مقاومت توان پاسخ‌دهی به آن‌ها را ندارد به همین دلیل هر روز گستاخ‌تر رفتار می‌کردند؛ اما امروز متوجه شدند که چیزی تا نابودی فاصله ندارد.

در پایان، مرادبیگی از همه مسلمانان خواست که با وحدت و همدلی، راه شهیدان را ادامه دهند و در برابر هرگونه نفوذ و خیانت، هوشیار باشند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد