سرویس: سیاسی
کد خبر: 67461
|
11:02 - 1403/07/11
نسخه چاپی

نماینده مردم آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی:

عملیات وعده صادق ۲ دفاع مشروع ایران بود

عملیات وعده صادق ۲ دفاع مشروع ایران بود
نماینده مردم آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ دفاع مشروع و پاسخ قانونی ایران در مقابل تعرض به حاکمیت ارضی کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  اسدالله چراغی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، با قدردانی از دلاورمردان سپاه و ارتش برای اجرای عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» و هدف قراردادن مواضع نظامی و امنیتی رژیم غاصب اسرائیل، نماینده مردم آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با اجرای این عملیات، اقتدار و خویشتن‌داری و صدق گفتار جمهوری اسلامی ایران برای همه جهانیان و به‌ویژه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اثبات شد.

وی بیان کرد: این عملیات پیروزمندانه که به دست دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، نشئت‌گرفته از عزم راسخ سربازان این مرزوبوم برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور بود و با این عملیات شاهد بودیم که موجی از شادی و سرور در کشورهای مختلف دنیا و به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه ایجاد شد.

نماینده مردم آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این عملیات به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی همواره به دنبال حفظ اقتدار و قدرت بازدارندگی کشور برای جلوگیری از هر گونه تعرض دشمنان به منافع کشور است و هر اقدام مذبوحانه‌ای در زمینه تعرض و ایجاد ناامنی در کشو را با سیلی محکم و مقتدرانه پاسخ خواهد داد.

چراغی با گرامیداشت یاد شهیدان حاج‌قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله، گفت: این عملیات نشان داد که هرگونه تعرضی از سوی رژیم جعلی اسرائیل و حامیان آن، می‌تواند منجر به واردکردن ضربات مهلک و نهایی بر پیکر در حال احتضار این رژیم جعلی شود و هزینه‌هایی به‌مراتب بیشتر و تلفات به‌مراتب سنگین‌تری را متوجه آنان کند.

وی با تأکید بر اتحاد و انسجام همه مردم و مسئولان در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان در برابر جنایت‌های رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی، موجب استمرار پیروزی‌های جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد