سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67225
|
08:48 - 1403/06/27
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد:

کشف انبار دارویی غیرمجاز در ایلام

کشف انبار دارویی غیرمجاز در ایلام
فرمانده انتظامی ایلام از کشف انبار دارویی غیرمجاز و خارج از عرضه در شبکه ایلام توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ایلام خبر داد و گفت: قاچاق کالاهای سلامت‌محور، خط‌قرمز پلیس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار جمال سلمانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت افراد سودجو در زمینه نگهداری داروی غیرمجاز و عرضه خارج از شبکه در انباری در حاشیه شهر ایلام، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ایلام افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در معیت کارشناسان غذا و دارو و تعزیرات حکومتی ایلام پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی، محل دپو داروهای غیرمجاز را در یک انبار غیراستاندارد و غیربهداشتی در حاشیه شهر ایلام شناسایی کردند.

 سلمانی ابراز کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی در بازرسی از این محل تعداد ۴۲۱ هزار قلم انواع داروی غیرمجاز و غیربهداشتی به‌صورت انبار شده کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه قاچاق کالاهای سلامت‌محور، خط‌قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را پیرامون کالاهای سلامت‌محور با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد