سرویس: سیاسی
کد خبر: 65805
|
00:57 - 1403/03/28
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری چرداول:

حضور آگاهانه در انتخابات ضروری است

حضور آگاهانه در انتخابات ضروری است
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری چرداول گفت: در کنار حضور گسترده و پرشور یک اصل مهم حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی است، ما نباید چشم‌بسته و بر اساس هیاهوی تبلیغاتی به سمت انتخابات برویم.

رسول نارنجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: مردم نقاط مختلف کشور به‌خصوص شهرستان چرداول به‌کرات ثابت کرده‌اند که پای این نظام و آرمان‌های مقدس آن ایستاده‌اند، بارزترین شکل این موضوع حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات ادوار گذشته بوده است .

نارنجی سپس در خصوص ماهیت حضور حداکثری در انتخابات عنوان داشت: در کنار این حضور گسترده و پرشور یک اصل مهم حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی است، ما نباید چشم‌بسته و بر اساس هیاهوی تبلیغاتی به سمت انتخابات برویم که خدایی نخواسته تصمیمی بگیریم که جبران آن در آینده غیرممکن باشد .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری چرداول در ادامه ضمن برشمردن خدمات دولت شهید رئیسی در خصوص ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده بیان داشت: ملت یک شخصیت برجسته و یک خادم واقعی را از دست داد این یک واقعیتی بود که ما به عینه آن را دیدیم و طعم شیرین خدماتش را چشیدیم؛ ما باید به دنبال یک رئیس‌جمهور از این جنس باشیم که از رویارویی با مشکلات نهراسد و بدون حاشیه مشغول خدمتگزاری به مردم باشد .

وی بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری ما به رئیس‌جمهوری نیاز داریم که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد .

نارنجی ادامه داد: رئیس‌جمهور شهید بارزترین شکل خدماتش مبارزه با فساد بود و خدمت به مناطق محروم، و شب روز دنبال خدمت صادقانه بود و مردم در غم ازدست‌دادن این شخص جهادی، در روز تشییع پیکر ایشان و همراهانش، سنگ تمام گذاشتند؛ بنابراین این مسیر خدمت به مناطق محروم را باید در انتخاب شخصی که در امتداد این جهاد و خادمی به مردم باشد پیدا کنیم و در صندوق رأی انتخاب نماییم .

 معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری چرداول در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که حضور پررنگ زنان می‌تواند تأثیر بسزایی بر انتخابات پیشرو داشته باشد عنوان داشت: زنان به‌عنوان رکن اصلی خانواده و جامعه نقش مهم و غیرقابل‌انکاری در عرصه‌های اجتماعی بر عهده دارند و جمهوری اسلامی با اتکا به همین جایگاه برای آنان نقش بی‌بدیلی در عرصه‌های اجتماعی قائل شده است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب