سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65799
|
11:01 - 1403/03/27
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام:

۳۶ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران احداث شد

۳۶ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران احداث شد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۳۶ هزار مترمربع سایبان در بازه زمانی سه‌ساله دولت سیزدهم در پایانه مرزی مهران احداث شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابط‌عمومی راه و شهرسازی ایلام، سیدزاهدین چشمه‌خاوردر خصوص احداث سایبان در مرز مهران اظهار داشت: در این مدت (سه سال گذشته) ۱۵ هزار متر مه‌پاش، ۱۵۰ دستگاه جت‌فن و مه‌پاش و بیش از ۱۲ هزار مترمربع سنگ‌فرش پایانه مرزی مهران انجام شده است.

وی افزود: کارهای اضطراری در داخل محوطه پایانه مرزی مهران انجام شد که امسال طرح اجرای سنگ‌فرش محوطه این پایانه به‌صورت دائمی به طول ۱۲ هزار مترمربع به پیمانکار واگذار شده است و هم اکنون با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: این طرح (طرح سنگ‌فرش محوطه پایانه مرزی مهران) با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در حال اجراست و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا هفته اول مردادماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

چشمه‌خاور از تکمیل دستگاه‌های خنک‌کننده خبر داد و گفت: همچنین نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه مه‌پاش و جت‌فن جدید تا قبل از اربعین در پایانه مرزی شهید سلیمانی و برکت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در پایانه برکت که بزرگ‌ترین پایانه نقل‌وانتقال مسافربری کشور بوده احداث سه هزار مترمربع سایبان دائمی در دست اقدم است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب