سرویس: سیاسی
کد خبر: 65798
|
12:52 - 1403/03/27
نسخه چاپی

فرماندار ویژه دهلران:

رعایت قانون سرلوحه کار هیئت‌های اجرایی انتخابات است

رعایت قانون سرلوحه کار هیئت‌های اجرایی انتخابات است
فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه رعایت قانون و اصل بی‌طرفی سرلوحه کار هیئت‌های اجرایی انتخابات است، بر نقش بانوان در راستای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، لطیف صادقی روز یکشنبه در نشست با جمعی از بانوان دهلرانی با موضوع مشارکت بانوان در انتخابات با اشاره به نقش و جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: زنان در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی نقش‌برجسته‌ای برعهده دارند.

 وی به حماسه‌آفرینی ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم ولایت، دفاع از ارزش‌ها اشاره کرد و گفت: امروز نیز انقلابی که امام امت (ره) آن را بنیان‌گذاری کرد و توسط رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم مسیر الهی خود را طی می‌کند، در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری و توجه به بیانات رهبری در این راستا، افزود: امروز سلایق و علایق گوناگون در انتخابات حضور دارند و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، باید بااحساس مسئولیت و درایت، انتخابی مؤثر در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم داشته باشیم که راه شهید جمهور تداوم یابد.

 صادقی رعایت قانون و اصل بی‌طرفی و زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری توسط دست‌اندرکاران انتخابات را یادآور شد و گفت: هر یک از شما باید مبلغی برای حضور گسترده مردم در انتخابات باشید؛ چون حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی موجب تقویت بیش‌ازپیش امنیت ملی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه رأی مردم حق‌الناس است، اظهار کرد: همه باید با حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری در ارتقای بیش‌ازپیش جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی درجهان و منطقه مؤثر باشیم.

 فرماندار ویژه دهلران به دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: خدمات دولت سیزدهم در دورترین روستاها قابل‌لمس و غیرقابل‌انکار است و امروز همه به آن اذعان دارند.

 صادقی انتخابات ریاست‌جمهوری را از رویدادهای مهم تیرماه ذکر کرد و گفت: انتخابات عرصه تجلی اراده ملت است و همه ما باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات حضوری پرشور داشته باشیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب