سرویس: استان ایلام
کد خبر: 65797
|
13:46 - 1403/03/27
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

اجرای ورزش صبحگاهی در ۳۴ مکان ورزشی ایلام رایگان شد

اجرای ورزش صبحگاهی در ۳۴ مکان ورزشی ایلام رایگان شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اجرای طرح رایگان ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در نقاط مختلف استان ایلام، گفت: ۳۴ مکان ورزشی سرپوشیده این استان برای اجرای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی به‌صورت رایگان آزادسازی و کدگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، شهاب شهبازی از اجرای طرح رایگان ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در نقاط مختلف استان ایلام خبر داد و گفت: ۳۴ مکان ورزشی سرپوشیده استان شامل ۱۰ فضای روزشی در مرکز استان و ۲۴ فضای ورزشی در دیگر شهرستان‌های استان است.

 وی با اشاره به اینکه آیین رونمایی از این طرح در هفته جاری هم‌زمان با سراسر کشور در ایلام نیز برگزار می‌شود، افزود: هدف از اجرای این طرح، افزایش بهره‌مندی و توسعه دسترسی رایگان عموم مردم به اماکن عمومی ورزشی، همگانی شدن ورزش، ایجاد نشاط و سلامتی در بین آحاد جامعه است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: ساماندهی فعالیت ورزشی شهروندان زیر نظر مربیان مجرب در طول هفته و در ساعات اولیه صبح و به‌صورت عصرگاهی در اماکن و فضاهای مشخص شده، انجام خواهد شد.

 شهبازی از عموم مردم استان خواست تا با مراجعه رایگان به این اماکن از اثرات ورزش و تحرک بر سلامتی و تندرستی خود استفاده کنند و سفیری برای تبلیغ و تشویق دیگران به ورزش باشند.

 وی خاطرنشان کرد: نهادینه‌کردن فرهنگ ورزش همگانی نیازمند همکاری و فرهنگ‌سازی رسانه‌ها، صداوسیما و خبرگزاری‌ها است تا از این طریق اقشار مختلف مردم با عوارض بی‌تحرکی آگاه ساخته و برای حضور در برنامه‌های ورزشی تشویق کنند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب