سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65793
|
09:10 - 1403/03/27
نسخه چاپی

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

4 هزار و ۸۸۵ متر مربع از اراضی ملی و دولتی ایلام رفع تصرف شد

4 هزار و ۸۸۵ متر مربع از اراضی ملی و دولتی ایلام رفع تصرف شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف چهار هزار و ۸۸۵ متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام در خردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشاد دوستیصبح امروز در جمع اصحاب رسانهاظهار کرد: با اجرای حکم قضایی و با تلاش یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان، چهار هزار و ۸۳۵ متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام به ارزش ۵۸۰ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.

 وی افزود: این میزان رفع تصرف اراضی ملی، طی سه عملیات از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی خارج شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان، یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست‌درازی به اراضی ملی و بیت‌المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

 دوستی اضافه کرد: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می‌کند.

 وی تاکید کرد: این مدت در سراسر استان یگان حفاظت از اراضی، اداره حراست و معاونت املاک و حقوقی و ادارات شهرستان‌های مختلف راه و شهرسازی استان ضمن رفع تصرف، با هوشیاری و گشت شبانه‌روزی در کل استان فرصت تصرف اراضی به اشخاص سودجو نداده و از زمین‌های ملی و دولتی در برابر تصرف حفاظت و حراست کرده‌اند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه از شهرهای استان را دارند ابتدا استعلام لازم از اداره کل راه و شهرسازی در مرکز استان و ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های مختلف به عمل آوردند تا در دام اشخاص زمین خوار و سودجو گرفتار نشوند، چراکه هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرارداد و تغییر شکل زمین‌های ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب