سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4722
|
20:00 - 1392/08/28
نسخه چاپی

سردار حسینی:

بکارگیری افراد تندرو در مدیریت‌ها دولت را از مسیر اصلی منحرف می‌کند

بکارگیری افراد تندرو در مدیریت‌ها دولت را از مسیر اصلی منحرف می‌کند
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: بکارگیری افراد تندرو در مدیریت‌ها دولت را از مسیر اصلی منحرف می‌کند.

به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،سردار سیدصادق حسینی در نشست خبری خود به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امیدوارم دولت تدبیر و امید با اعتدال و تعادل و بررسی مشکلات در راستای رفع مشکلات مردم و کار و کوشش برای مردم تلاش کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه به سهم خودش چه در کلیت کشور و چه در استان ایلام آمادگی دارد به دولت و مسئولان استان ایلام در ابعاد مختلفی که توانایی و ظرفیت وجود دارد، کمک کند.

وی ادامه داد: طبیعتا هرچه از مسایل حاشیه‌ای کنار برود و به متن پرداخته شود بیشتر از همه مردم منتفع می‌شوند که امیدوارم در عمل نیز اینچنین شود.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: استفاده از افراد تندرو و حاشیه ساز در دولت نباید جایگاهی داشته باشند چون مسیر دولت را به انحراف می‌کشند.

حسینی تصریح کرد: امیدواریم با وجود استاندار بومی ایلام و اطلاعات و اشرافی که نسبت به استان دارد این مهم مورد عنایت واقع شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: استان ایلام دارای ظرفیت‌ها و هم محرومیت‌هایی است که باید با عنایت به ظرفیت‌ها در راستای رفع محرومیت‌ها کوشیده شود.

وی ادامه داد: در مملکت ما ظرفیت و منابع وجود دارد و اگر مسئولان دست در دست هم قرا دهند، بخش‌هایی از مشکلات مردم بر طرف می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد