سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4693
|
11:59 - 1392/08/27
نسخه چاپی

سردار حسینی:

43 درصد جمعیت استان در بسیج سازماندهی شده اند

43 درصد جمعیت استان در بسیج سازماندهی شده اند
سردار حسینی گفت:43 درصد جمعیت استان در بسیج سازماندهی شده اند.

به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج از اجرای بیش از 60 ویژه برنامه شاخص هفته بسیج در ایلام خبر داد.

سردار حسینی در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: در اولین روز از آغاز هفته بسیج که مصادف با سی ام آبان است، فرماندهان نواحی با نمایندگان محترم ولی فقیه در شهرستان های تابعه دیدار خواهند داشت.

وی با اعلام افتتاح بیمارستان صحرایی شهرستان ایوان، همچنین از اعزام 55 تیم پزشکی به مناطق محروم استان در طول هفته بسیج خبر داد.

این فرمانده نظامی خاطرنشان کرد: فرماندهان پایگاه های مقاومت استان و سراسر کشور با مقام معظم رهبری تحت عنوان پرچمداران نوین نظام اسلامی دیدار خواهند داشت.

فرمانده سپاه استان ایلام با اشاره به عملکرد یک سال گذشته بسیج در سطح استان یادآور ساخت: در طی سال گذشته بیش از پنج هزار نفر به عضویت بسیج درآمده اند و در این راستا 43 درصد جمعیت استان بعنوان نیروی بسیج سازماندهی شدند که اکثرا نیروی جوان هستند.

سردار حسینی اضافه کرد: تعدا 500 نشست بصیرتی در استان در راستای خلق حماسه سیاسی برگزار شده که در حقیقت بسیج نقش اول و اصلی را در خلق حماسه سیاسی در سطح استان ایفا کرد.

تعداد 600 نفر از دانش آموزان برای انجام مرمت و زیبا سازی مدارس استان بکارگیری شدند.

این یادگار دفاع مقدس به نقش بسیج در محرومیت زدایی پرداخت و بر لزوم و ادامه اردوهای جهادی با محوریت سازندگی تأکید کرد.

وی در ادامه از تقویت ارتباط حوزه ها و پایگاه های مقاومت از طریق اسقرار شبکه شباب خبر داد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: در سال جاری قریب به هشت هزار نفر از مناطق عملیاتی دیدن کردند و  بنا داریم با آغاز هفته بسیج مرحله دوم اعزام راهیان نور را که متعلق به پایه های دوم و سوم دبیرستان است از سر گرفته می شود و این طرح تا بهمن ماه سال جاری نیز ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به طرح های اقتصاد مقاومتی اجرای این طرح ها را در شرایط کنونی و اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت بزرگ ایران مفید و ارزشمند ارزیابی کرد و در این رابطه گفت: 260 طرح مرغ بومی، 36 هزار طرح قطعه جوجه و تولید زعفران در استان از اهم برنامه ها و اقدامات بسیج سازندگی استان ایلام است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد