سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4673
|
17:35 - 1392/08/25
نسخه چاپی

از ابتداي امسال تا امروز/

14 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در استان متلاشی شدند

14 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در استان متلاشی شدند
فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتداي امسال تا امروز 14 باند تهيه و توزيع مواد مخدر که درصدد ورود مواد افيوني به داخل استان ايلام بودند متلاشي و چندين نفر از اعضاء فعال آنها نيز دستگير شدند.

به گزارش ایلام فردا سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتداي امسال تا امروز 14 باند تهيه و توزيع مواد مخدر که درصدد ورود مواد افيوني به داخل استان ايلام بودند متلاشي و چندين نفر از اعضاء فعال آنها نيز دستگير شدند.

وي اضافه کرد:در همين مدت کشفيات مواد مخدر سنتي و صنعتي در مقايسه بامدت مشابه سال قبل 13 درصد در استان افزايش داشته است.

اين فرمانده انتظامي با اشاره به اينکه استان ايلام محل بارانداز وفعاليت شبکه هاي گسترده توزيع مواد مخدر نيست ،گفت:ايلام از استان هاي پاک کشور ازحيث اعتياد و آلودگي افراد به مواد افيوني است و پليس استان نيز توانسته است با رصد و اشراف اطلاعاتي کامل بر فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر عرصه را بر اقدامات خانمانسوز اين افراد نمايد.

سردار دولتي تصريح كرد: از ابتداي امسال تا کنون نقاط آلوده استان شناسايي و طرح هاي متعدد پاکسازي نقاط آلوده نيز اجرا شده است.

فرمانده انتظامي استان ايلام خاطرنشان کرد: اميدوارم با اقدامات پيشگيرانه و گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي و آموزشي توسط ساير دستگاه‌ها بتوانيم زمينه بروزجرايم در جامعه ايلام از بين ببريم.

وي با تاکيد بر تاثير فعاليت‌هاي فرهنگي در کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي گفت: تلاش‌هابايد به گونه‌اي باشد که انديشه مجرمانه در جامعه شکل نگيرد و نيت و اراده ارتکاب جرم نيز محقق نشود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد