سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4531
|
16:16 - 1392/08/16
نسخه چاپی

خاکی، نوروزی یا پور سعید/

رئیس جدید دانشگاه آزاد ایلام کیست؟

رئیس جدید دانشگاه آزاد ایلام کیست؟
گمانه زنی ها درباره رئیس جدید دانشگاه آزاد ایلام به مرحله نهایی خود رسیده است.

به گزارش ایلام فردا،پس از تغییرات  در راس هرم دانشگاه آزاد کشور و بعد از آنکه عبدالله جاسبی پس از 30 سال کرسی ریاست را وا نهاد، اصلاح طلبانی که خود را اعتدال گرا می دانند، به ریاست یک ساله فرهاد دانشجو با حکم هاشمی رفسنجانی پایان دادند و میرزاده بر صندلی ریاست این دانشگاه عریض و طویل تکیه داد.

دکتر حسینی نیا، رئیس پیشین دانشگاه آزاد ایلام هم که مورد رضایت قلبی یکی از نمایندگان استان در مجلس نبود و به نحوی گفته می شود که این نماینده در رفتن ایشان نقش داشته است، استعفا داد و آبرومندانه خود را کنار کشید.

هم اینک گمانه زنی ها برای ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بالا گرفته و اخبار حاکی از ریاست نوروزی رئیس قدیمی و پیشین این دانشگاه و دکتر امیر رضا خاکی دارد.

البته در این بین از رئیس پردیس علوم تحقیقات ایلام، دکتر علیرضا پورسعید نیز نامی برده شده و ایشان هم جزء گزینه های جدی می باشند.

لازم به ذکر است چندی پیش جمعی از کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی نیا رئیس واحد ایلام ضمن تجمع در محل دفتر نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، از دکتر میرزاده خواسته بودند که دکتر حسینی نیا را در سمت خود ابقا نموده و با استعفای ایشان مخالفت نماید.

 

 

ایلام پویا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد