سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4520
|
10:27 - 1392/08/16
نسخه چاپی

مدير كل راه و شهرسازي استان ايلام خبر داد/

آمادگی 34 اكيپ راهداری جهت عمليات راهداری زمستانی

آمادگی 34 اكيپ راهداری جهت عمليات راهداری زمستانی
قائم مقام وزير و مدير كل راه و شهرسازي استان ايلام از آمادگي 34 اكيپ راهداري اين اداره كل جهت عمليات راهداري زمستاني خبر داد.

به گزارش ایلام فردا، عبداله بهادري مدير كل راه و شهرسازي استان ايلام با بيان اين مطلب اعلام كرد: اين اكيپ ها با 298 نفر پرسنل و با در اختيار داشتن 178 دستگاه ماشين آلات سبك و سنگين با استقرار در راهدارخانه ها و گردنه هاي برفگير استان از 15 آذر به صورت شبانه روزي آماده اجراي عمليات راهداري زمستاني هستند.

مدير كل راه و شهرسازي استان ايلام ، در ادامه ، ذخيره سازي نمك و ماسه، تأمين سوخت ، تعمير و تجهيز ماشين آلات راهداري زمستاني، تأمين و آموزش نيروي انساني، تجهيزراهدارخانه ها وسيستم هاي ارتباطي آنها، فعال نمودن گشت هاي راهداري و تهيه لباس فرم براي تمامي اكيپ ها و نصبGPSبرروي ماشين آلات را از تمهيداتي ذكر كرد كه براي راهداري زمستاني ضروري بوده و نيازمند اعتبارات خاص مي باشد.

گفتني است در استان ايلام تعداد 15 گردنه برفگير وجود دارد ، طول گردنه هاي استان 204 كيلومتر و طول راههاي برفگير استان 1511 كيلومتر است و با توجه به كوهستاني بودن استان نياز به توجه بيشتري در فصل زمستان مي باشد.

مديركل راه و شهرسازي استان ايلام ابراز اميدواري كرد: با تخصيص به موقع اعتبارات استاني و توجه مسئولان ارشد استان به بحث راهداري شاهد راههاي ايمن و مناسب براي كاربران از راه باشيم.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد