سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4458
|
10:27 - 1392/08/13
نسخه چاپی

حجت الاسلام لطفی:

"شعار مرگ بر آمریکا" کابوس مرگ دشمنان ملت ایران است

"شعار مرگ بر آمریکا" کابوس مرگ دشمنان ملت ایران است
حجت الاسلام لطفی گفت:"شعار مرگ بر آمریکا" کابوس مرگ دشمنان ملت ایران است.

به گزارش ایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در اجتماع بزرگ راهپیمایان روز جهانی مبارزه با استکبار در میدان شهید کشوری شهر ایلام با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران گفت:جنایت هایی که آمریکا در این کشور ایران انجام داده قابل گذشت نیست.

وی ادامه داد:آمریکای جنایت کار در طول دهها سال خیانت هایی را علیه مردم ایران مرتکب شده و به همین خاطر انقلاب اسلامی با عنوان مبارزه با ظلم صورت گرفت و دست استکبار را از این کشور قطع کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد:13 آبان ماه روزتاریخی ملت ایران و جوانانش است؛و بزرگترین دستاورد 13 آبان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و دانش آموزان می باشد.

حجت الاسلام لطفی به نقش آشکار آمریکا در اغتشاشات 88 اشاره و تصریح کرد:امروز برای همه اثبات شده که آمریکا در تمامی اغتشاشات صورت گرفته چه در کردستان،سیستان و نیز اغتشاشات سال 88 نقش حامی و پشتیبانی را ایفا کرده و این باعث سیاه شدن پرونده این کشور در نزد مردم ایران شده است.

امام جمعه ایلام در ادامه به تلاش برخی افراد برای حذف شعار"مرگ بر آمریکا"اشاره و تاکید کردند:کسانی که این حرفها را می زنند به گوش باشند و ببینند که مردم ایران خواستار چه چیزهایی هستند،امروز حضور گسترده مردم ما نشان داده که اگر این افراد از مواضع خود برگشتند چه بهتر و در غیر این صورت ملت ایران با آنها همراه نخواهد شد.

وی تصریح کرد:شعار مرگ بر آمریکا برای دشمنان ما کابوس مرگ و یاس آفرین و برای ملت های آزاده امید آفرین است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد:شعار مرگ بر آمریکا یک شعار راهبردی است و دنیا ما را با این شعار می شناسند.

حجت الاسلام لطفی اضافه کرد:این شعار تا روزی که آثاری از ظلم و ستم و استکبار وجود داشته باشد همچنان ادامه خواهد یافت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد