سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4429
|
18:10 - 1392/08/11
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام :

شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از فرهنگ عاشورا است

شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از فرهنگ عاشورا است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

به گزارش ایلام فردا ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جمع نمازگزاران ایلامی در مسجد جامع ایلام با اشاره به روز 13 آبان گفت : این رخداد بزرگ در حافظه ملت ایران ثبت شده است.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان اظهار کرد : 13 آبان 57 بیانگر حماسه بزرگی است که صدها دانش آموز در شرایطی که برای پیروزی نهایی انقلاب در حال آماده سازی بود ، صدها دانش آموز اطراف دانشگاه تهران را گفته و شعار "مرگ بر رژیم شاه " و درود بر امام(ره) سر می دادند.

وی یادآور شد : دانش اموزان همراه با سایر مردم حضور با صلابت خود را نشان دادند که مورد هجوم رگبار دشمن قرار گرفتند و شهید شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد : بعد از این قضیه بود که امام (ره) مردم را دعوت به صبر کردند و فرمودند : پیروزی نزدیک است و از این قیام مردم تشکر کرد.

این روحانی برجسته گفت : در 13 آبان 58 نیز دانشجویان پیرو خط امام (ره) لانه جاسوسی را تسخیر و این حادثه مهم را رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خطاب به کسانی که قصد سازش با آمریکا و همچنین قصد حذف شعار مرگ بر امریکا را دارند ، یادآور ساخت : شعار مرگ بر امریکا از فرهنگ عاشورا گرفته شده و شیعه با محبان اهل بیت اظهار محبت و با دشمنان اهل بیت دشمنی خواهد کرد.

حجت الاسلام جلیلیان بیان کرد: فرهنگ قرآن و عاشورا به ما درس داده در برابر ظالمان سکوت نکنیم.

وی تأکید کرد : با توجه به جنایت ها و خیانت های امریکا علیه ایران شعار مرگ بر امریکا کمترین حق ملت ایران است.

این روحانی با دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال افزود : مردم ولایتمدار ایلام حضور گسترده ای را از خود نشان خواهند داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد : مردمی ایلام همانطور که در خط مقدم جنگ تحمیلی بودند در 13 آبان امسال نیز حضور پررنگ و تأثیرگذاری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد